ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 29. mai 2009

Akeleiegleder og forbaska posten.

Forbaska, pokker, søren klype, fytti katta osv.. disse er vel noen av de få ordene som egner seg på trykk vil jeg tro.
Har den (/%)(&(  posten klart å få fram damduken min i tide? Neeeeeeeeeida. Jeg hadde tenkt å bruke pinsa på å lage ferdig dammen. Men pokker heller da. Nå blir det jo ikke noe!
Så nå får hullet ligge der å gape, ene å alene. Ingen fisk, ikke noe vann. Ikke en liten vannlilje engang. Bare et stoooooooooooort gapende hull.

006

Men borsett fra den elendigheten så har Storesøster bursdag her i dag. Nå er hun tenåring! 13 år! Vi kommer til å feire det ordentlig i morgen. Og i hagen så danser akeleiene for henne i sine bølgende kjoler, mens Fuchsia Anabelle også har valgt å bli med i dansen i dag og tok fram finkjolen fra klesskapet.
Hostaen har pyntet seg med blomstene fra en Heuchera som enda er litt liten og sjenert. Bellis Perennis kniser på sidelinjen mens Geranium Espresso stolt løfter hodet og nikker fornøyd i vinden.

Ja gullejenta mi er født i en fin måned.

akeleier

Gyvelen er egentlig ikke så veldig velkommen her. Men en eller to får stå igjen. For den skaper jo litt stemning der den står i kveldssolen. Blomstene gjør grenene tyngre og de bøyer seg over slik at kun lillegutt kan gå oppreist inn til plassen der drivhuset står.

page

Blogglisten

15 kommentarer:

Sagae sa...

Livet er full av utfordringer.

Så koselig små rom du har skapt i hagen din!

Ellen Walnum sa...

Jeg tror det kommer post i morgen......Er ikke Annabelle helt hvit? Uansett, lekker er den!!! Gleder meg til knoppene min blomstrer. Hils masse til storesøster da!!!

Anonym sa...

jeg er kjempe imponert over de flotte "rommene" du har laget i hagen! Gleder meg til å se dammen ferdig!Jeg venter på akeleine, de har ikke begynt å blomstre her, men det er like før!

ha en fin pinse!

Anonym sa...

jeg er kjempe imponert over de flotte "rommene" du har laget i hagen! Gleder meg til å se dammen ferdig!Jeg venter på akeleine, de har ikke begynt å blomstre her, men det er like før!

ha en fin pinse!

Unknown sa...

Takk takk!

Nei annabelle er litt rosa ja.

Miamaria sa...

Jeg skulle til å si det, kommer vel post i morra? Jo det GJØR det, for vi har laget avis til i morra og da er det post. Om de gidder å levere pakker og sånt er noe annet da... Men det bør de... (For jeg venter Jensen-pakke i morra!)

hildeG sa...

Får håpe duken kommer i morgen, da :) Grattis til Storesøster! Tenåring, ja - da får du noe å slite med framover. Husker den perioden vi hadde tre tenåringer boende her, hihi.

orchis sa...

Ikke mye å si, egentlig... bare at det er veldig pent hos deg!

Maiblomst sa...

Så flotte akelejer! Eg har sådd akelejer i år, og no spirer dei! :-) Utruleg nusselige spirer! Håpar duken kjem i morgon då!

Linecas have sa...

Ja det er da vel typisk. Jeg kan nesten banne å komme unna med det, trønder sjø. Gliiiis!=D
Seriøst det var dumt. Hadde vært no å holde på med i pinsa ja. jeg hadde væt eitrandes forbanna.
Haven din har forandra seg veldig mye siden jeg så den. Like moro å se nye bilder hver gang. Life is like a box of chocolate, you never know what you're gonna get.

Nina i Paradiset sa...

Så flotte bilder!!
Særdeles ergelig at postgangen er så treg, men det er da helt typisk!
Du får trøste deg med dine nydelige akeleier og satse på noe annet enn pool-party for dattera. ;)

Klem

Hilsen fra landet sa...

Ja kanskje den kommer i dag! Uansett er du så godt i gang og mesteparten er gjort, en dag eller to i det lange løp... :trøster:

Grattis så masse til jenta di!!!

IngunnBW sa...

At du er utålmodig etter å få duken din er det ikke vanskelig å forstå. Håper det kommer lapp i posten i dag og du rekker postkontoret! Det kommer til å bli sååå fint med vann i den lille 'kroken' :) Gleder meg til å se bilder av dammen!

Og alle blomstene i haven din - nydelig er det :) Annabelle var virkelig en lekkerbisken. Jeg skal ha meg noen Fuchisa jeg ogås, men det prosjektet må vente litt. Jeg synes Gyvel er pent og gjorde seg flott på den koselige uteplassen deres. Fint med noe som lyser opp

AnitaH2 sa...

Gratulerer til tenåringen! Kjørte forbi henne her om dagen, men hun må da ha strekt seg en smule i det siste? Hun er ei flott jente!

anne -moseplassen sa...

nydelige akkeleier :) De fylte ser jo litt ut som mengdevis med underskjørt :)
Ergelig med damduken da, gleder meg sånn til å få se resultatet!

Related Posts with Thumbnails