ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 23. mai 2009

Useriøs Stolfotokonkurranse!!-Kom an!

stol Jeg kjeder meg, rett og slett. Har egnetlig gjort det som gjøres kan i hagen også akkurat nå. Huset burde jo sikkert vært vasket. Men det kan jeg gjøre etterpå. Så nå sitter jeg her og øver meg på stolhaging med skitne ben.

Jeg ser at mange blogger utlyser fotokonkurranser og det er jo artig. For eksempel Petunias ABC som forøvrig ikke er noe konkurranse. Men moro lell. Og så har vi Moseplassens artige konkurranser. Så nå tenkte jeg å prøve meg jeg også.

Reglene er som følger:

Ta bilde av noe du ser fra akkurat der du sitter nå. Det er kun lov å reise seg for å hente kameraet. Men det er ikke lov å rydde noe eller stille opp noe. Legg det ut på din egen blogg og skriv en liten presentasjon om hva det er og hvorfor du tok bilde av akkurat det. , link hit igjen så flere kan melde seg på hvis de vil.

Legg inn en kommentar her så jeg får med meg at du er med. :-)
Fristen setter vi til Onsdag 27 Mai. Litt kort, men her driver vi ikke med dank.

Premie? Hmmm det får være en liten overraskelsespakke det da. Ikke noe ultrafancy her, mest for kos.

Her er noen eksempler på hva jeg ser fra min stol akkurat nå:

016 017
“Vilja” som ligger å sløver i skyggen. Mine egne skitne ben-etter en hageøkt. Ja jeg har bena på en avis så det ikke blir så skittent på stolen. ;-)
018 019
Drivhuset oppi lia, og fuglekassa under mønet. Sistnevnte er fremdeles til leie. Kurven med blodbeger henger i epletreet. De er ikke så store enda, men kommer seg nok.

Jeg vet at dere der ute kan komme opp med mange andre flotte eller bare morsomme bilder. Her er ikke poenget å være noe superfotograf, men rett og slett å se hva det blir.

Litt artig å vite hvor dere sitter. På Cafè, på lesesalen, på besøk hos svigers, hjemme, i hagen. Ja hvor?

Blogglisten

30 kommentarer:

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Kommer kanskje tilbake til konkurransen din, skulle bare innom og si: Galopp er noe herk! Bedre lykke neste gang.

Anonym sa...

Jeg prøver

TorAa sa...

Nydelig katt og utsikt.
Her jeg sitter - hmm - det kan jeg ikke vise - kan bli tatt av sensuren;))

Haha - det dreier som produkter det er forbudt å presentere i annonser i dette land ( Vin f.eks - det er dog lørdag og inntil for 30 minutter siden herlig sommervær - nå regn og tempratursenking på 8 grader)

JULIEK sa...

He he det var en artig ide : )

Anne-Marie sa...
Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.
Anne-Marie sa...

Jeg er med: her er bildene.

Artig utfordring!

(Skrev en kommentar med feil lenke først, dette er den rette).

Mari sa...

Fin ide dette. Hmm kanskje bildet mitt burde sensureres nå som jeg har lest kommentaren til TorAa, men siden jeg ikke annonserer... Hmmm...

Mitt hvite hus sa...

Heisan
Hyggelig at du kikket innom... har du prøvd druer selv???
Så moro konkurranse da... Er med i ABC det er kjemepmoro---alle de herlige innleggene...
Nyt dagen =)

BRUDEPARET sa...

SV: Ja, hotellfrokost er herlig! Og det beste av alt er at man slipper å rydde etter seg, DET synes jeg er digg det! :) Det er nok rydding i hverdagen allerede!

Anne-Marie sa...

Hei, Charlotte! Jeg hadde ikke tenkt på hvilke av bildene som skal være med i konkurransen. Kan ikke du bestemme?

anne -moseplassen sa...

så kjekk utsikt du har da! De mørke tulipanene (?) der var jo spektakulære!
Morsomt tiltak, gleder meg til å se hvordan det ser ut rundomkring :)

Mandy Lou sa...

Dette var så artig at jeg bare måtte prøve. Mitt bidrag kommer her. Er mest fornøyd med det første bildet. :)

Foto fra en stol

Mandy Lou sa...

Velger det første. Det var vel rarest. :)

anne -moseplassen sa...

Joda, jeg tenkte jo på å melde på min lille ekornutsikt, men jeg tenkte det ble litt juks, jeg mener, det er jo ikke den permanente utsikten min ;) (dessuten så orker jeg ikke blogge resten av utsikten her, stua ser ikke ut og jeg blir bare deprimert av å vise det frem..)

men er det ok for deg? isåfall endrer jeg bare litt på søndagsposten min.

Unknown sa...

Javvist er det ok. :-)

anne -moseplassen sa...

sånn, da vil jeg gjerne delta med oppdatert post :) Kjekt at du synes det var greit :)

Margrethes hus og hage sa...

Måtte slenge meg på den :)

Hilsen Margrethe

Unknown sa...

Så gøy at du også er med.

Anonym sa...

http://hagenpahytta.wordpress.com/2009/05/25/stolfoto/

Jupp, er med :-)

Petunia sa...

Oppfordringen fra deg er tatt!!!

Unknown sa...

Så gøy at så mange er med!!

anne-linn sa...

Morro!! Her er mitt bidrag:
http://anne-linn.net/?p=313

Bling - our elf on the shelf sa...

Dette så gøy ut, og da slenger jeg meg selvsakt med. Bildet finner du inne på bloggen min. Ha en fortsatt fin dag :)

AnnetteK sa...

Morsomt å leke litt, så jeg er med

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Hallo på nytt. Nå er jeg klar med bilde.
http://gamleheksa.blogspot.com/2009/05/her-sitt-je.html

Unknown sa...

Hu hei så gøy!

nefertiti sa...

Tenker du får ta det med Nefertiti, pc-en og liljekonvallene :-)

Lise H sa...

Jeg er med :)!
Innelegget mitt finner du her:
http://lisesin.wordpress.com/2009/05/26/stolleken/

Kristin sa...

hoppa på nå i begynnelsen av den nye dagen, se bilde på bloggen min

Unknown sa...

Lise og Kristin.. desverre så kom disse to litt for sent for meg. Jeg var da gått i seng og hadde laget klart siden for i dag. Jeg legger inn link til bildene deres uansett så de kan bli sett alikevel. :-)

Related Posts with Thumbnails