ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 22. mai 2009

L for Latter



Petunias ABC i ord og bilder har i dag bokstaven L. Og da kjører jeg på med ordet LATTER! Latter er for meg viktig, og jeg er sikker på at vi ler alt for lite. Så her er et bidrag som kan bringe litt latter på en Fredag.


Flere bidrag fra rundtom i verden kan sees her.




Jeg ler meg skakk i hjel av dette. Siden jeg er ganske sær. Ei sær kjerring vil jeg egentlig kalle meg selv, og antar at det er mange der ute som sier seg hjertens enig.


Jeg ler av rare ting. Ordspill er gøy.


Top Seceret, er en av mine favorittfilmer-for å si det sånn. Monthy Pyton-Yess. Men"Kake-i-fjese-og-folk-som-detter-humor" er pyton.

Men dette er utrolig vittig. Jeg ler så jeg skriker!!!


Spesielt vittig er det at Christoffer faktisk har vert innom bloggen min og kommentert på
innlegget om Synnøve Svabø. Stolt? Jepp..

Hysterisk vittig tolkning av Petter Stordalen også. Her kan du lese om hvordan han reagerte.





Blogglisten

22 kommentarer:

Malys krok sa...

En god latter forlenger livet, heter det, så du får nok et langt liv. Takk for kommentar. Fra Margit.

Petunia sa...

Hehe! De er litt artige de der! Jeg lurer på om han har godkjent dem??? Ellers så er det jo litt mpbbing da:P
En god latter forlenger livet og de er sant hvis man ikke ler seg ihjel...
Ha en strålende helg!

Evami sa...

Fanthomas er bare så utrolig gøy:)
Og en god latter forlenger livet.

Ha ei flott helg:)

Anonym sa...

Fanthomas er GØY - jeg ler så jeg rister. Har akkurat sett en episode nå. Moro - og latter er jo vitaminer for sjela, så le i vei!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

Litt av hvert å le av her og latter er viktig! Håper det blir en god latter etter løpet i morgen!!!!

Charlotte - FO² sa...

Ja jeg er heeelt enig dette er kjempebra humor. Følger spent med hver gang selv også :(

Jeanette Jess1 sa...

Fanthomas er kjempegøy,her i huset ser hele familien på dette hver fredag,så det er ingen tvil om at det er humor for alle ;o)
Ha en morsom helg,le mye og du lever enda lengre ;o)

Mari sa...

Hehe Konge :D Utrolig bra de med han Rybakk!

Hege sa...

En god latter forlenger livet - og mitt liv er litt lengre nå etter Fanthomasepisodene! :)

Mariann S sa...

Latter er viktig ja :)
Og Fanthomas er hysterisk morsom :D

Ønsker deg ei god helg :)

Marits Hus sa...

Ohoi....Fanthomas er artig!! Latter er herrlig! Vi må le mer!

P.S.
Oppskrift på løvetannvin får du ved å trykke på ordet hvitvin i innlegget mitt ;-))

Anonym sa...

Skrattler av disse episodene jeg også.
I det hele tatt smiler og ler jeg ganske ofte, så det har blitt en del smilerynker etter hvert. Om ikke annet så vitner de i hvert fall om mye glede. ;)

Ellen Walnum sa...

Wow! Helt på bølgelengde når det gjelder humor her.....Top Secret er en av mine favoritter også:-)

Ser fram til alle episodene av Fanthomas etter at du gjorde meg oppmerksom på dem:-)

Som mine dager er sa...

Latter er viktig. Det å le forlenger livet, så det er bare å le av alt man ser. Fanthomas er kjempegøy, har ledd meg gjennom episodene tidligere jeg også.

Ha en flott helg.

Klem fra Marit

Miriam Elisabeth ツ sa...

Syns Fan Thomas er sånn passe... Men kreativ løsning du har ;)

TorAa sa...

Latter - hvilken herlig løsning på ukens ABC.



Her er min løsning:
http://toraa.blogspot.com/2009/05/abc-l.html

Rune Eide sa...

Absolutt tilhenger av Monty Python og ordspill!

Lise H sa...

Fanthomas er artig, og mye bedre enn originalen....

Artig bidrag!

TorAa sa...

Her fikk jeg mer enn en god latter.
Hurra.
Du er kreativ;))

Unknown sa...

He he, artig bidrag...
Ein god latter forlenger livet heiter det og:0)

Anonym sa...

Nu ska vi se om jag förstår norska
rätt *ler*. Latter, är det som jag tror att det är skratt?

Utan skratt är livet bra tråkigt.

Hälsningar
strömma

Inger sa...

Latter er viktig - en god latter forlenger som sagt livet (jeg tror jeg kommer til å bli minst 100...)
Et flott bidrag :)

Related Posts with Thumbnails