ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 17. mai 2009

Kunne hun ikke holdt kjeft?


Himmel og hav!! Jeg ble helt sjokkert i går. Skulle tro det var en privat telefonsamtale hun drev med i går under Gran Prix. Gøy at hun er litt livlig og slikt. Men himmel og hav. Jeg vil ikke vite hva hun gjør for å gjøre brystene sine større, hvor mange dager siden hun har hatt seg med sin mann og hvilke tennissokker hun bruker under sending?- Noen burde fortelle henne at de sokkene burde ha vært en annen plass.

Ordbruk som om at man ser rett inn i slufsa og andre ting om sangerene i går var helt unødvendig ( Dog så sant så sant!!! ) Jeg pleier å like henne veldig godt ellers men dette var rett og slett ubehagelig å høre på. Hun mumlet og slurvet i språkbruken. Umulig å høre hva hverken kjerringa eller andre på tv sa.

Nei, NRK dette var flaut.
Tydeligvis flere som er irriterte. Kan leses om her.
Blogglisten

16 kommentarer:

Rita Hogefeld sa...

Det er lenge siden jeg har vært så enig med noen som jeg er nå! Herregud som hun plapret.......

Jeg vurderte faktisk å skifte kanal for jeg ble så innihampen irritert av å høre på alt det tullpratet når jeg egentlig heller ville følge med på det som foregikk på skjermen. Men så lå jo Norge i ledelsen da ;)

Kristian sa...

Først vil jeg gratulere Alexander Rybakk med seieren...

MEN....jeg og ble mildt sagt forbanna over Synnøve.
Hu kakla i ett sett, halvveis ropa i mikrofonen, begynnte med intervjuer, ringte statsministern osv LENGE før poengutelingen var ferdig....synes det var drøyt.
Venta bare på at hun skulle ringe kongen og Barrack Obama.
Plaprer om å putte tennissokker i bhen, hvor mange etasjer hun må løpe for å pisse.... Gud hva hun ikke lira ut av seg på direkten.
Ikke engang når Stian Barsnes skulle dele ut de norske stemmene greidde hun å holde kjeft.
Greit det var ingen vei utenom at norge skulle vinne, men får være grenser. Totalt uforskammet og respektløst! Få pedersen eller femidotten fra nord neste år sier jeg bare. Hysteriske kjerringa der kan gå hjem å legge seg.
Jeg har likt Synnøve i flere andre programmer hun har hatt, men nå har jeg fått henne langt oppi halsen.

Annen ting.... Alt det rybakk hysteriet som har vært siden han vant den norske finalen..... helt grusomt! Møkklei sangen og gutten lenge før selve MGP starta. Har ikke vært en jævla dag der jeg ikke har sett den fyren i avisene eller hørt sangen på tv/radio.

Anonym sa...

Jeg liker i utganspungtet Svabø, men må bare henge meg på i rekken av de som mente hun gjorde en utrolig dårlig jobb i går. Snakket for mye og for mye tull. Hun var tydeligvis så ivrig at hun snublet i ordene, og kom med feil opplysninger hele tiden.

Anonym sa...

Helt fullstendig enig!!! En ting er å snakke mellom sangene, det er bedre enn å se på noen reportasjer på gebrokkent engelsk. Men under AVSTEMMINGEN??! Selv om det var klart at vi hadde vunnet, er det jo spennende å se den likevel! Jeg ble så irritert at jeg ropte HOLD KJEFT HOLD KJEFT HOLD KJEFT (men det hjalp dessverre ikke...)

Anonym sa...

Er fullstendig enig. Ble så lei tullpratet hennes at jeg rett og slett gikk over til Sverige. De oppførte seg i hvertfall normalt og hadde noen morsome kommentarer som man kunne le av. Som at Sverige fikk 4 poeng fra et av de siste landene da fleipet de om at de nesten hadde tatt igjen Norge. Nei NRK dette var ingen genistrek!

Alt godt sa...

Eg er heilt uenig med deg, Lotte, (og anonym og anonym og anonym...) eg syns ho er kjempemorsom og ei festleg dame. Jostein Pedersen satte standarden gjennom mange år, og han var mange gongar langt spydigare enn Synnøve.

Eg syns ho er kul, ho har sitt særpreg og det står ho for. Stå på, Synnøve!

Anonym sa...

Godt å se flere reagerer! Ropte faktisk også "Hold fred", "Hold munn" og "Vær stille", men uten at det hadde noen annen effekt utover å gi meg utløp for frustrasjon. Endte med å kutte lyden på tv for å få litt fred. Rett og slett respektløst av Synnøve Svabø (og NRK)!! Ovenfor andre deltakere med frekke kommentarer, og ovenfor vertslandet ved å totalt overkjøre Mgp vertene under både åpningstalen og andre kommentarer. Tror ikke jeg fikk med meg noe av hva noen sa under showet på grunn av Svabø sin iver etter å kommentere og de kunne like gjerne snakket russisk. Beste ved NRK sin del av sendingen var når S.S. var på toalettet før avstemningen.... noe hun også med iver meddelte oss. Noen må jo ha tenkt våre tanker i og med hun ble brutt under premieutdelingen, men da var jo hele opplevelsen av Mgp finalen ødelagt - i hvert fall for meg.

Gratulerer med dagen alle sammen

KFIR_/52 sa...

Ikke hakk på Synnøve. Hun er den hun er - det har vi visst i mange år nå. Hun har et eller annet syndrom som får henne til å blamere seg selv (og andre) når temperaturen stiger.

Om det er noen som bør stilles til ansvar for den blemma hun klarte å lage så er det jo de/den som satte henne på denne jobben. De burde visst bedre. Eller var det kanskje akkurat det man visste? At hun kom til å "sprudle". Hennes forhistorie er jo ikke akkurat fri for slike "sprudlerier".

IngunnBW sa...

Jeg slipper å synse, sovnet fra hele GP jeg :) Men liker i utgangspunket Synnøve godt, en frisk pust i sivet er hun.

Kjempegøy at vi vant, han lager et forrykende sceneshow! Men sangen ble jeg fort lei og skrur raskt over på en annen radiokanal dersom jeg hører den...

fru Sandeggen sa...

Jeg så ikke hele programmet, men fikk med meg nok til å få en endelig bekreftelse på at hun ikke gjør det særlig skarpt live. Små planlagte stuntreportasjer kan være hysterisk, men det ble jo bare kluss i går :S

AnitaH2 sa...

Takk, T'Lotte, trodde det bare var meg som var blitt for gammel og snerpete jeg. (Jeg fortsatte den tanken i dag da folk rundt meg stod og skravlet under både fedrelandssang og - salme og jeg ble superirritert. Gått ut på dato, tenkte jeg, helt annet verdisyn, eller feil humor som i går kveld...)

Margrethes hus og hage sa...

Så enig så enig. Ble flau på Norges vegne at kommentatoren får lov til å komme med slike kommentarer om deltakerne i Grand Prix. Hun er en dyktig dame, men her var det skivebom... Pinlig!

Ellers var det en flott kveld, og kjempemoro at Norge vant :)

Ellen Walnum sa...

Jeg pleier ikke å hyle "hold kjeft" til TVen min jeg, men det gjorde jeg i går........

Hilsen fra landet sa...

Men han vant iallefall! Sangen går det kanskje an å bli lei, men selve gutten går det ikke an å bli lei av - et klassisk fiolintalent som lager vidunderlig musikk og fremfører den med innlevelse og sjarme... :smelt:

Det er nok av folk som synger bra, men ikke så mange som komponerer det de gjør.

Kjempestolt over at vi har han i Norge!

CHRISTOPHER MØRCH HUSBY sa...

hehe snakkeguri

Linecas have sa...

Ekko holdt på å få fullstendig krupp av dama.

Related Posts with Thumbnails