ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 29. desember 2009

Ja hvis det kun er oppmerksomhet man vil ha…

Ja da er det jo bare å slenge ut noen påstander i hytt og pine. Påstander som man VET vil skape furore, og vips.. man er kjendis.
Gåsa eller anda, eller hva pokker.. Er denne dama så utrolig deilig? Jeg bare spør. Jeg synes hun ser ut som en ond Barbiedukke. Grøss.. stakkars mann sier nå jeg. Når man går ut med slike påstander som hun gjør, er det vel bare to alternativer:

  1. Oppmerksomhet- til en hver pris.
  2. Dårlig selvbilde og et sårt rop om hjelp.

Gi dama en psykolog! – Måtte bare få det ut. Beklager.

Før i dag var det gnistrende sol og silkeføre ute. Og jeg skulle jo ta med meg kameraet på tur. (Stakkars, må jo få komme litt ut det også. ) Men nå har jeg somlet bort morgenen, og solen er allerede bak skyene.. pokker.

Ute her høres allerede smellene av de pokkers fyrverkeriene. Takler det bare ikke. Joda, visst er det pent å se på, og det hadde da vært trist uten. Men jeg tror da ikke at 12 åringen får kjøpt fyrverkeri selv… så her MÅ det da være noen voksne som rett og slett ikke skjønner bæret…. Slutt med det der!!! Det er faktisk ikke lov! Spar det heller til nyttårsaften. Det er ikke lov å skyte opp noe som helst før den dagen, hvis noen ikke hadde fått det med seg. Og det er en grunn til det!

Men nå bor vi jo et sted hvor skolen synes det er helt ok at barna har med seg dette på skolen, og skyter i hytt og pine i gangene og i skolegården. “For de har det jo ikke noe greit hjemme”…….

Herrekongsverre så mye eder og galle det kom fra meg i dag da? Huffda…

 

Blogglisten

3 kommentarer:

krepsemor sa...

Jeg er hjertens enig både når det gjelder den onde barbiedukka og fyrverkeriene! Barbiedukka får ikke lenger lov å kalle seg Anka heller, stakkars!
Og fyrverkeriene har skyld i mange ulykker. Dessverre er det veldig tiltrekkende på 12-13 og 14 åringer. (Pluss de som er mange år eldre)
Av og til er det godt å få ut litt frustrasjon ;o)

Anonym sa...

Hun er grufull på alle vis må jeg si. En tragisk framtoning. :(

Er helt enig når det gjelder fyrverkeri også. Vi har imidlertid en helt annen praksis fra skolens side: Elever som bruker slikt på skolens område i skoletida sendes rett bort til politistasjonen hundre meter herfra. Der er det ingen nåde. Og så langt ser det ut til å ha hatt den ønskede preventive effekt.

JanneCath sa...

FYverkeriet må ha tatt turen til dere, for her er det ikke så mye som ETT smell engang! Å du vet at her pleier det å være ganske så FRITT VILT !

Related Posts with Thumbnails