ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 25. desember 2009

Så mye, for å holde kjeft….

Jaaaa, jeg vet jeg sa at jeg skulle ha en bloggpause. Og at jeg skulle holde kjeft. Men de som kjenner meg vet jo at det er egentlig som å selge sand i sahara.

Julaften er vel overstått. Jeg har montert Kapteinsabeltannbåter, div. playmodingser, lekekjøkken… innstallert elektronisk tegnerbrett… ja i det hele tatt. Og er ikke ferdig enda.

Jeg fikk så utrolig mye flott til jul. Men MÅ bare si det. Jeg fikk Speilreflekskamera!!! Gubben hadde det gøy med det ja.

Lapp i konvolutt: “På grunn av pakkens avslørende form og størrelse, må du ned i tørketrommelen. – Så, ny lapp: “Ta denne med og les oppe”. –“Ring din søster”. Så måtte jeg jo gjøre det da. “Gå opp i drivhuset” sa hun…. ok. Jakke og støvler og tråkket i vei i snø og slaps opp i drivhuset. Der var en lapp på en dunk jeg pleier å ha jord i. Og oppi der. Lå to pakker.
En med kamera, og en med kamerabag!. Nikon D3000… !!! Ble helt satt ut jeg!

Her er noen av de første famlende testbildene…..

025

027

044

Blogglisten

15 kommentarer:

Anonym sa...

Så kjekt at du fkk speilreflekskamera!!! Benedicte fortalte det :) Så flott presang! Også er du utrolig flink til å skrive...du skulle vært journalist! ;) Ha e videre fin jul :)Klem Jeanette

fru Sandeggen sa...

Stilig, gratulerer med kamera, og fortsatt god jul :)

nefertiti sa...

Såå kult!

AnitaH2 sa...

Og hvis dette er famlende forsøk, gleder jeg meg til du virkelig får sving på sakene!
Fortsatt god jul!

Anonym sa...

Hihi! Gratulere!

Britt Åse sa...

Hihi! veldig god ide med litt rebus. Å gi sin hagegale og utpreget visuelle kone et speilrefleks til jul, det er kjærleik, det! Jeg virkelig gleder meg til å se bildene dine.
Jeg famler med mitt Nikon D90 ennå, og nå har jeg fått to nye objektiver....!...

Jeg sier med AnitaH2 - det var noen overbevisende første forsøk!

merete sa...

Gratulerer, gratulerer, - høres ut som det kan ligge mye spennende i framtia med en slik lekekamerat!!! Hurra!

orchis sa...

Det var presangen sin, det! Gratulerer!!! Er det elektroniske tegnebrettet også presang til deg?
Veldig bra at du ikke klarte holde kjeft så lenge :)

Hilsen fra landet sa...

Det kameraet kommer du til å eelske!!

Her bygges det også lego til den store gullmedalje, så vi har ikke noe storbord å spise på for det er fullt av lego!!

♥ Gamleheksa ♥ sa...

GRATULERER!!!!!! Litt av en luring den mannen din. Dette var en vri jeg skal huske på, riktig morsomt. Hils hjernen bak og kos deg med kamera. Bildene er flotte og jo mere du fikler, jo morsommere blir det med speilrefleks. FOrtsatt god jul.

Unknown sa...

Takker og bukker!!

Orchis: Nei tegnebrettet var til Storesøsteren i huset her. Stor suksess.

Harryford sa...

Grattis med kamera! Det kommer vi til å få mye glede av!:-)

Jeg har fulgt din dagbok og blogg "noen år" nå, og jeg må si at den mannen du presenterte i dine første skriverier knapt er til å kjenne igjen pr i dag! Du må ha et usedvanlig godt lag med ham. ;-)

Bloggepause - hm - det gikk lettere for meg en hva jeg trodde - men om det er å anbefale - betviles! - Reduksjon - kanskje!

Ha en flott 2.dag Charlotte.

Miamaria sa...

Kul gubbe! Gratulerer med nykameraet, gleder meg til alle bildene du tar med det. :D

Bjørg 47 sa...

Fortsatt god jul, gleder meg til å følge med i fotoutviklingen , kul man du har, og skrivinga di er jo fornøyelig, da !!

IngunnBW sa...

Så flott gave! Gratulerer - det kommer nok til å bli mye brukt :) Gleder meg til mange fine blomsterbilder fremover :)

Related Posts with Thumbnails