ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 9. desember 2009

Luke nr. 9 -Whale o`hoi!!

9

desember

Bare så det er sagt. Jeg liker ikke marsipan. I hvertfall ikke sånn Gullbrød og sånt.

Skuffelsen blir total, hvis jeg plukker en bit fra en konfekteske og det er marsipan inni. Og hvis det er slik marsipan med likørsmak. UUuuurrrrkk. Det er værst.

Marsipanlokk på bløtkake går. Og slik man lager figurer av går også. Ja nå ble jeg jo veldig i tvil om hva jeg egentlig mener her. Men altså.. jeg trodde ikke at jeg likte det. Men her er i alle fall en som er knallgod!! Fra Hval Sjokoladefabrikk.
Tror ikke det er noe annet enn en gimmick at den heter Julemarsipan, for den smaker da helt likt som den blå boksen de har resten av året. Men fyttikatta så god denne er. Man klarer fint å skyte et par 8 stk her før en blir kvalm.

003

Blogglisten

7 kommentarer:

Mete sa...

Marsipan er DEILIG! Uansett, selv om de med likør er nederst på lista..
Men ellers ; NAM! De fra Hval har jeg ikke smakt - det blir kanskje julas utskeielse i år?!? (Leste forresten at 1 julemarsipangris = 6 kokosboller Da må man jo vurdere hvor kvalm man vil bli)
Ha en fortryllende dag!

josimo sa...

Enig med du , Hval maripan er "skuffende god"det jeg mener med det er at man klarer å spise flere enn sunt er.......

Ha en superduper dag

hildeg sa...

De hvalene er jo bare kjempegode

Britt Åse sa...

*svelg* - nå fikk jeg lyst på marsipan!

AnitaH2 sa...

Hval er snadder, men den litt stekte (?) varianten er jo bare enda bedre, da. Men jeg er nå i utgangspunktet helt fornøyd med nesten alt av godis.
;-)

orchis sa...

Milde marsipan! Er så lenge siden jeg har smakt det at jeg nesten hadde glemt at det finnes. Sier for så vidt noe om at det ikke er blant favorittsmakene mine. Men nå er det kanskje på tide å prøvesmake igjen? Er tross alt jul snart.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Er heller ikke superfan av marsipan, MEN julemarsipan pølsene uten strø de ELSKER jeg, hehe:)

Related Posts with Thumbnails