ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 31. desember 2009

Godt nyttår!

Godt nyttår alle hagegale og andre som er innom!

2009 har vært et merkelig år. Merkelig sommer… ja i det hele tatt husker jeg lite av det her jeg sitter…. Sikkert en grunn til det.
Nei.. la 2010 bli et mye bedre år!!

Det skal trimmes, det skal ryddes, det skal lages grønnsakshage… og det skal skje noen forandringer, har jeg bestemt. Gjelder bare å tenke positivt. Ha målet klart og gå mot det med krum rygg og spisse horn. Ingen kan gjøre det for oss, så vi må ta grep og bestemme over vår egen skjebne.

Som min sjef sier: Visualize it, aim and go!

013

Blogglisten

12 kommentarer:

orchis sa...

Godt Nytt År!

Villrose sa...

Hoppende fint Nyttår til deg!

Mariann sa...

Det blir vel noe å gjøre til neste år også, man blir ikke arbeidsledig i hagen med det første. Lykke til med alle nye prosjekter i året som kommer.
Godt nytt år!

Ellen Walnum sa...

Godt nyttår til deg Charlotte! Takk for et flott 2009 og jeg ser fram til et 2010 med mange fine stunder sammen med deg:)

oyhovoft sa...

Godt nytt år. :D Og sommeren 2010 MÅÅÅÅ bli bedre enn 2009, annet er umulig...

Lene fra Lillehammer sa...

Ønsker Charlotte med den morsomme bloggen et riktig godt nytt år, nå blir det haging igjen snart!

Anonym sa...

Godt nyttår med passe mengde drømmer og oppfyllte drømmer.

ASSA sa...

Godt Nyttår!

Randines hageblogg sa...

Godt nytt år Charlotte!

Harryford sa...

Godt nytt år til deg og dine Charlotte!

2010 blir året som fyller oss med energi og gir oss den lengste deiligte sommeren på lenge - ikke sant!

Jeg har satt såjorda til tining i badekaret, og sår noen frø litt seinere i dag for å markere starten på et fruktbart år!

:-) John

merete sa...

Godt nytt år til deg!
Du har rett, det hjelper ikke å sitte på baken og tro at alt blir lagt klart i hendene på oss. Bare se, - det spirer og gror når vi sår litt sjøl ;-)

Hilsen fra landet sa...

Et fantastisk nytt hageår ønsker jeg deg! :-)

Related Posts with Thumbnails