ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 14. desember 2009

Luke nr. 14 – Bakende gubber og voksende mager.

14

Neida, jeg er ikke gravid! Bevar meg for det!

Nei her er det gubben som har bakt gitt. Han er ikke den som kanskje tar helt av på kjøkkenet. Men av og til får han plutselige innfall som dette.

Og nå tryllet han jammen meg fram to julekaker gitt!! På bildet er det bare èn. Gjett hvorfor!

 

 

001
Himmel og hav så godt det er! Varm julekake med smør og brunost. Helt vanvittig. Men heldigvis har han kuttet ut sukater. Det er rett og slett pyton. Kan ikke fatte og begripe at noen liker det? Tja, det blir kanskje egentlig melkekake nå da. Samma det. Godt er det.
Så her sitter jeg da med voksende mage. Sky and Ocean. Hvis jeg kunne holdt meg unna hvetemel hadde jeg vel vært tynn som en strek. Kroppen protesterer høylytt hver gang. Men det er bare for godt. Nytter ikke.

Så da kan man bare gjøre èn ting etterpå… slenge seg på sofaen.

002

desember

Trykk for flere bloggkalendere!

Blogglisten

11 kommentarer:

Lev Livet Lett Lokki sa...

Jeg sier det, livet er til for å nytes!
Ønsker deg en flott uke, og så har du jo en julekake til.. Kos deg i storveis *)
Klem Lokki

Harryford sa...

Ok Inrømmer det - tenkte - "bolle i ovnen"! - Men ikke noe dårlig alternativ dette heller! :-) Kaka så himmelsk deilig ut!
Begynner å lure på om mange av dine tidligere betraktninger av husbonds gjøren og laden, eller manglende sådanne, har vært noe - magelfulle!

Unasett, ha en fin ukestart! :-)

Harryford sa...

Hmm - noe kryptisk dette "magelfulle" - kunne kanskje vært - magefulle -, men tanken var å skrive - mangelfulle! Uansett - hils gubben å gi skryt fra en som har prøvd - og ikke lykkes - med feit julegjærbakst!

josimo sa...

Ingenting er som duften av nybakst fra kjøkkenet.

Klart det skal nytes!!!

Mitt motto: bedre og være tykk og blid enn tynn og sur...

Unknown sa...

Harryford: Nei gubbens er ikke mangelfulle.. men kanskje ikke så hyppige som jeg kunne ønske. Ha-ha!

Anonym sa...

ja det må jeg si.maken til flittig og flott mann skal du lete lenge etter.ta godt vare på han charlotte.slike vokser ikke på trær.god jul til deg og dine.

FO - 2 sa...

MMMMM....! :D
Heldige du! ;)

Hilsen ei som liker sukater...

Unknown sa...

Kjære Anonym: Takk skal du ha.. Ha-ha..tulling!

Unknown sa...

Ida: Gjør du?!!! Helt ærlig???

Kari sa...

Hei
Takk for besøk inne hos meg idag :-)

Herlig julekake! Jeg synes også de er best uten sukat. Og jeg ville definitivt likt det om min kjære bakte den til meg. Men mistenker at det er relativt usannsynlig siden det bare er jeg som spiser julekake her i familien.

Herlig kalender, og mye flott her. Jeg har kost meg med masse katteinnlegg, både her og på de andre bloggene dine.

Snakkes :-)

AnitaH2 sa...

Åh, det så deilig ut! Har vist bildet til gubben, det kaaan jo være smittsomt?

Related Posts with Thumbnails