ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 21. desember 2009

Luke nr. 21. TurboLotte har vært på kino-for en gangs skyld.


Yeeeeyyy...

Jeg har vært på kino!!
Skulle tro det var noe jeg aldri hadde gjort. Men saken er den, at vi har vært så late i de siste årene at som regel venter vi til filmen kommer på DVD.
Men denne Måtte jeg bare få sett på kino.

Storesøster og jeg har ventet på denne filmen i måndesvis. Og søndag ble dagen da vi fikk fingeren ut, for å si det sånn.

Lillegutt godt plassert hos Mormor med bøker og julesanger, så sprang Gubben, Storesøster og jeg på kino.

Skal ikke lyve og si at forventningene mine ikke var enorme. Og snerpete som jeg er, finner jeg alltid noe galt.
Vi valgte å se filmen i 3D. Noe som kanskje ikke var helt nødvendig for opplevelsens skyld. Men Gubben hadde ikke prøvd 3D før, så da valgte vi det.


For en utrolig stilig film. Grafikken var helt fantastisk. Hvordan de har lagd planter og dyr, var facinerende. Spesielt for en hagegal, var det mye artig å se her. Litt kjærlighet, litt vold, litt blod, litt spenning -  ja her var det litt for alle vil jeg si.
VG anmelder den slik.
Men jeg vil kanskje si enkelt og greit: Disney møter Robocop... 2timer og 45min, fyker av sted.

Løp å se!
Her er også en trailer fra filmen:


Blogglisten

1 kommentar:

AnitaH2 sa...

Må nok få med meg den, ja!
I 3D!

Related Posts with Thumbnails