ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 31. januar 2010

Tomatprikling og Stor og Liten

I dag har jeg i alle fall priklet Tomat og Gardenia. Juhuuuu! Men jeg tør ikke sette dem i drivhuset enda. Så de må stå i vinduskarmen på klesrommet så lenge. Ikke optimalt. Men i alle fall over +10 grader. Så får vi håpe at de ikke kreperer.
Jeg tror jeg har klart å ta livet av Mimosaen.. “hyyl!!” Så jeg har sådd noen flere i håp om at det går greit.

Søndagen går mot slutten. Helgen som jeg ventet på hele uka har bare flydd forbi. Jeg rakk søren meg ikke å se den i det hele tatt! Hva skjedde???
Så da sniker jeg meg til Mandagstema nå på en søndagskveld. Ellers så rekker jeg det jo ikke!

Temaet i dag er Stor og Liten. Og da falt valget ganske naturlig på det som er nærmest. Nemlig mine barn. Storesøster og Lillebror.
Tror Storesøster synes han er en pest og en plage. Men av og til klarer vi jo å klore oss til en sekunds kjærlighet.

017liten

Flere bidrag til Fotomorros Mandagstema kan du se HER.

Blogglisten

12 kommentarer:

JULIEK sa...

Koselig bilde : )

Gunhild sa...

Nydeleg bilde av nydelege barn!

Ha ein fin kveld,


Gunhild

foto CHIP sa...

En jättemysig bild - så söta de är och lika :)

amo sa...

Så fine unger du har. Nydelig bilde.

Petunia sa...

Sweet;)
Minstemann her er storebroren sin største fan. Han har alltid sett opp til han og hans ord er lov. Nytter ikke hva jeg sier da, nai:)

Prikling, ja!
Hold deg unna petuniaen;)

Unknown sa...

Nydelig, både storesøster og lillebror. Vakkert bilde!

Linda sa...

Så fint bilde av barna, så fine de er!!=)

Husbilen Credo sa...

Fint foto av barnen.
Tack för din kommentar.
Ha en bra måndag! LottaM

Anonym sa...

Søte barn og søt tolkning. Fin uke!

Turid Holm Flaa sa...

For et flott bilde av noen nydelige barn. Ønsker deg en riktig god uke med masse vårforberedelser :-)

NUSSE sa...

Skjønn tolkning!

Ha en fin dag

Hilsen meg :-)

linsky sa...

Koselig bilde! :-D

Related Posts with Thumbnails