ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 30. desember 2008

Adobe Illustrator madness!!

Har fått en haug med programmer i hus.. ekteskap, barn, katter, mat, klesvask, jobb, nyttårsaften.. alt er ubetydelig i dette øyeblikk.

Jeg har nå sittet hypnotisert i et ukjent antall timer. Et program som jeg overhode ikke kjenner. Men jeg skjønner allerede nå at her er mulighetene store.. her kan store ting bli til. Men jeg må bare skjønne litt av teknikkene enda.

Her er min første "krusedull-forsøk-på-noe-greier.."
Skjønner nå forskjellen på Vector og vanlig ja.. Hvis jeg zoomer inn på f.eks marihøna i programmet. Så blir den aldri utydelig, bare større og større.
Blomstene ( utenom den røde ) og buttons og slikt er symboler som er i programmet allerede. Man blir jo mer enn bortskjemt av slike ting. Hmmmm jeg vil ha slike buttons oppe i menyen her under headingen. Må sikkert bare linke til en url eller noe... men nå må jeg blunke litt.

illustrator1
Vel det ble ikke så klart her, litt usikker på hvordan man saver og slikt enda. Men jesses meg du!!

Måtte bare legge til denne karen.. tror han er litt snurt siden flasken er fra 2005. (Thanks Edith!! Kjempesøt han her. )

                                                   ape
Blogglisten

6 kommentarer:

Anne-Marie sa...

Så flink du er, Charlotte. Du har fått til mye hvis dette er din første "lekedag" med Illustrator. Illustrator er kjempemoro. Jeg har gått kurs, men jeg har så lite tid til å leke med det at jeg glemmer fra gang til gang hvilke muligheter som ligger der.

Ellen Walnum sa...

Hjelpe seg vel. Enda en ting man bare MÅÅÅÅ prøve seg på!

Du er så dyktig! Du er mitt idol:-)

potentilla sa...

Ser ikke ut som om han typen din har tenkt å dele den flaska med noen :-D

FO - 2 sa...

Så gøy da! :)
Kos deg mens du leker deg videre.
Håper at du får tid til litt annet også da. ;) Som å feire kvelden i kveld f.eks.
Ønsker deg en hyggelig kveld og ett GODT NYTT ÅR! :)

IngunnBW sa...

Timene raser av sted når man sitter og diller og daller med pc. Du er flink og får til så mye! Headingen ble råfin, og den på kattebloggen er helt nydelig :)
Vector du...det er faktisk en utgave av Saab med skinninteriør :)

Anonym sa...

Very good!

Related Posts with Thumbnails