ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 19. desember 2008

Jeg har ikke ord...

Hvis dette ikke kvalifiserer til blogginlegg så vet ikke jeg..

Lillegutt er grei å legge. Men for tiden har han begynt å komme opp i trappa, hvor han roper forskjellige ting han absolutt MÅ spørre om. Så i går kveld, da han får N`-te gang sto der nede i trappa å ropte:
"Atte, du Mammaaaa??!! Skal jeg si deg noe??!! " -Så var det nok.
"Nei nå går du å legger deg!".
"Men det er så mye rart i senga mi!" Ropte han igjen.
"Bare sleng det på gulvet!" Ropte Gubben.

Så tuslet han ned igjen, og det ble stille.

Når vi skulle gå å legge oss, og sjekke inn til han, var han ikke der... Men derimot var Lillegrå i sengen hans.. og litt annet.
Kassen med kattesanden!!!

Heldigvis var det helt ny sand. Kattene bruker bare denne i nød. De går heller ut...
Så her har han bygget noe.. tja.. hva han tenkte vet jeg ikke. Men hvor var ungen??

Jo, i vår seng, i rommet ved siden av. Bamsen hadde han også tatt med...


Vi kunne ikke annet enn å le. Skjønner godt at han ikke gadd å sove der ja.

Full rens av rommet hans i dag ja!!

Blogglisten

6 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Ja men han hadde jo helt rett i at det var så mye rart i sengen hans jo:-) Tror ikke jeg heller hadde blitt overlykkelig over å sove sammen med masse kattesand:-)

Petunia sa...

Han var da ikke rådløs da!!! Flinke og kreative gutten!
Vi hadde samme problemet for noen år siden. Minstemann kom opp hver kveld - flere ganger - bare for tullespørsmål.
Til slutt sa jeg at nok var nok. Han fikk bare komme opp hvis det var viktige ting eller han følte seg dårlig.
Ellers fikk han ikke se tv dagen etter.
(Han var skikkelig gale altså - derfor så streng!)
Det ble helt stille om kveldene!!! Kjempekjekt! Jeg var heller litt flinkere til å gå ned og titte innom han.
Så en dag var det slutt på idyllen.
Luskene opp trappen kom han og hostet litt før han snakket:
-Med fare for at jeg er uten tv i morgen, så er det en ting jeg må si...
Og så kom han med en beskjed fra skolen som han hadde glemt å gi.
Og det var jo viktig, så han fikk se tv dagen etter!!!
Ellers så er vel denne den beste kommantaren han har hatt! (Helt på slutten av innlegget:)

Unknown sa...

Ha-ha!! Petunia.. utrolig vittig han der av din også da.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Skjønner godt at det fristet mere med mammas seng enn med sin egen denne kvelden ja :)

Tone sa...

Hei
Jeg tenkte at ja den der atte du skal jeg si deg noe/jeg er tørst/sulten/ ikke trøtt/ kan jeg få en lekepistol/ osv osv er helt vanlig - har en syvåring i huset - men når jeg kom til kattesanda så måtte jeg bare le, igjen!
Herlig!
Ha en fin førjulskveld!
tone

Mona sa...

Hehehe! Rampetroll!!

Jeg har dog en teori om hva sanden har vært ment brukt til. Her må jeg låse inn mel og sukker, det blir lagt i hauger, i rollen som snø, også sladder små lekebiler rundt i mel/sukker....

Sist det skjedde her var det i sofaen!! Jeg ble rasende da jeg så sukker all over, et øyeblikk etter bestemte jeg meg for å belønne kraativitet i steden, det er jo vanvittig kreativt tenkt ut da.

Related Posts with Thumbnails