ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 15. desember 2008

Turboinnlegg

Her er Turbolotte på sitt beste:
Løp så fort du kan inn på Plantasjen, mellom et møte og et annet.

Rask med deg tre, alt for dyre Hipper, 5skt hvite Svibler og et fuglenek. Men de var jo ikke røde!!
Finn en eller annen ting å ha pottene i. Sleng dem i vinduskarmen bak sofaen. Gjør ikke noe om pottene har alskens grelle farger. Ingen ser dem der før de vokser over sofakanten. Genialt!.


5 Stk Svibler... eller Hyacinther, eller hva de nå heter. Alle forhåpentligvis hvite. Skulle i mitt hode bli en lekker dekorasjon. Men var ikke inspirert lengre, så det ble det jeg hadde for hånden i løpet av tiden det tar å røke en sigarett under kjøkkenvifta.


Mose fra plenen ute, og noen gullstjerner som lå å skrotet i skroteskuffen. Jodda jodda.

Får vel putte på noe mer kreativt når resten av julepynten kommer ned fra loftet. Forhåpentligvis før St. Hans.
Blogglisten

4 kommentarer:

MYHRA sa...

Blir nok sikkert lekkert!
Morsomt å lese, mye å gjøre før jul så da er det greit å være effektiv. Har heller ikke tatt ned pynten, godt å høre jeg ikke er alene om det.

MYHRA sa...

Tatt ned pynten fra loftet altså, vel er jeg kjapp til å fjerne den men det får nå være grenser.

nefertiti sa...

Rundt st.hans? Det er vanligvis da jeg har greid å få julepynten opp igjen på loftet *urk*

Bjørg 47 sa...

Har tattt ned julepyntesken fra loftet, men hvor i huleste er alle juleCDene ??? Da bare MÅ de være på hytta !!!!!!!!! Og på radioen er det jo ikke mye julemusikk, enda. Jul i butikker kan begynne i oktober, men hva med julemusikken ???

Related Posts with Thumbnails