ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 9. desember 2008

Nei nå går politiet for langt!!

Ærlig talt. Greit at de gjør jobben sin. At de må patruljere rundt for å sjekke at alt går riktig for seg, og at ingen tyver klatrer inn av vinduene til folk. Skjønner at de av og til må stikke nesen lengre inn i saker enn er ønsket, til tider. Men nå synes jeg de begynner å bli ganske frekke!!!

001 Tenk å parkere inni mitt glasskap! Uforskammet spør du meg.
Mulig de lette etter denne karen. Han har sneket seg rundt pepperkakehuset en stund. Vet ikke helt hvem han er, men gode intensjoner kan han umulig ha. Vi har da ingen ishockeybane her?!!002
005

Lillegutt og jeg fikk i alle fall bakt litt pepperkaker i dag. Lykken var stor så lenge han gadd dette. Jeg blir jo hyperstresset og sinnsyk innvendig når han som dere ser, presser ut former fra midt i deigen.. men sånt må man jo lære seg å se igjenom fingrene på. Og det klarte jeg denne gangen også. Og alle var glade. Gode ble de og!
Ellers har jeg fått en award!! Fikk den av:
Torill, Solfrid, Mete og Lene fra Lillehammer

Tusen tusen takk!!! Og siden jeg ser at de fleste jeg kommer på, har allerede fått den, så gir jeg den til de som er innom og som IKKE har fått den. Versågod!!
prox
Blogglisten

8 kommentarer:

Petunia sa...

De må jo ha et sted å parkere bilen når de er syke, vet du;) og han fyren der er nok bare en arbeidsledig harmløs julenisse, som lengter etter jobben sin. Lag en nisselue til han, så blir han glad:)

Trude sa...

heheheehhe,,,,,,,,, kult :-)))

Bjørg 47 sa...

Morsom og kreativ lesing på morrakvisten !! Du verden så herlige dere er dere bloggere der ute i verden !!!! takk for at dere er der !!

Villrose sa...

Hi-hi-hi!

Var det "smakspolitiet" som var ute og inspiserte ;-)

Nytter jo ikke å ha gjennomført estetikk i hyllene, så lenge det er barn i huset. Jenta her i huset sniker av og til inn sine favorittgjenstander (vi har litt ulik smak for tiden!) i mammas nøye uttenkte glasskap...

IngunnBW sa...

Haha - du er bare rett og slett helt herlig Charlotte!

Ellen Walnum sa...

Av en eller annen grunn fikk jeg en tanke om at det kanskje var en viss treåring som hadde parkert akkurat der.......kan du skjønne det!!??:-)))

Unknown sa...

Hi-hi, takk dere. Nei, Ellea.. kan du skjønne det?

Mete sa...

hehehe! Utrolig bra! Og hvis det er i dine skaper de parkerer og snoker rundt, så er det ikke rart at noen bryter seg inn i 5-6 skoler i løpet av en natt...

Related Posts with Thumbnails