ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 7. desember 2008

Forferdelig mye gjort? Eller?-med video nå.

Noen ganger føler jeg at jeg ikke har gjort noe, men alikevel når man teller opp,så blir det jo en del. I dag er en av dagene, hvor jeg føler jeg har surret rundt overalt, men egentlig ikke fått gjort noe som helst??

Været var godt, så jeg fikk endelig gått ut litt å feid og ryddet litt. Så ut som en sigøynerleir her. Mye var jo frosset fast, så det får bare være til neste mildvær.
Prøvde å tuste fram lysene ved rosebuen. Men Gubben hadde murt fast ledningen og stikkontakten under plattingen ved drivhuset.. hurramegrundt!! Og den andre lyskjeden jeg hadde var for kort, så den fikk en plass rundt døren.

030 003
Litt dårlig bilde. Men koselig nok. Vilja var med overalt når jeg holdt på ute.
001 002
Hallooooo!! Jeg er høøøyt oppe i treet!Hæ?
005
Fikk faktisk begynt å pakke inn noen av julegavene også. Så slipper jeg å bale med det i siste liten.
006
007 008
Pepperkake hus må vi bare ha. Ikke fordi at det er godt, men det er liksom tradisjon. I år ble det selvbygd. Hvor vanskelig kan det være?
023
025

Men Lillegutt var i alle fall strålende fornøyd med pyntingen sin da.
Tror ikke de kommer til å stå i kø fra arkitektkontorene etter dette..

Storesøster har fått Wii av Pappan sin. Her har hun og Gubben bokset seg gode og svette. Tror Gubben levde seg litt for mye inn i det. Til og med kattene gjemte seg. Ble litt nervøs selv.. her er en video av Storesøster som bare har "begynt". Men jeg må si det er jo en velsignet trim da.

Blogglisten

11 kommentarer:

solfrid sa...

Flott hus!

Godt å høre at dere koser dere.

Har en awards til deg i bloggen min. Du skriver så flott om livet. *stjerne*

solfrid sa...

Og flott gutt! Det glemte jeg å si.

elle-melle sa...

Det pepperkakehuset var jo kjempeflott! Og jeg skjønner godt at han var fornøyd når det ble ferdig pyntet.

Unknown sa...

Tusen takk begge to. Nå fikk jeg lastet opp videoen også. Tok litt tid.

Nina i Paradiset sa...

En lite pause fra tak-malingen her, med cola og Kalamanta-oliven, men jeg holdt på å svelge en stein da jeg leste kommentaren om manglende arkitekt-award eller noe i den dur! ;)
Blikke nå pepperkakehus på ungene mine i år, om ikke snekkeren min kliner til! (han pleier å kjøpe ferdig-deig på IKEA og lage alt mulig!) Jeg må konsentrere meg om å i det hele tatt lage HUS til jul, jeg!
Klem fra NinaS

Unknown sa...

Nina: Det ER peperkakedeig fra IKEA. Ha-haaa!!!

Petunia sa...

Å, det var et stilig pepperkakehus du!!! Imponert!
Her er det en kliten gutt som fyller 10 år i morgen og som skal få Wii i gave. Jeg er like spendt som han. Gleder meg til å vekke han!
Klem fra meg til deg

Lene fra Lillehammer sa...

Du har fått den av meg også. Ville bare si det Charlotte.
Hva da, spør du? Se i bloggen min så skjønner du.
Ha en strålende uke!

Sine sa...

Fra meg også...

Så flink storesøster var, og så flott hus lillebror har laget. Juleforberedelser og hjemmekos er alltid godt.

Ellen Walnum sa...

Så har jeg lært noe nytt i dag også. Har lurt på hva Wee er for noe:-)

Huset var jo kjempeflott. Mye koseligere enne disse ferdighuspakkene en kan kjøpe!

Torill sa...

Det ligger noe på bloggen min til deg...

Related Posts with Thumbnails