ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 13. desember 2008

ÅÅååååååhhhh...

På vei ut døren, stresset og fæl, må jo handle, vaske huset ja.. alt før gjestene kommer i kveld, får jeg dette plassert i hånden, av min datter på 12.

002

Hvis det er vanskelig å tyde skriften, så står det:

Som en liten stjerne du skinner foran meg,
Du er snill og søt,
slik nissen syntes om sin grøt.
I sedet for å bruke pengene på godteposer,
skal jeg bruke dem på presanger og kort og 10 000 roser.
Du er en grei mamma,
og om du tabber deg ut,
så er det det samma.

Bless you, hilsen Camilla.

Blogglisten

10 kommentarer:

hildeG sa...

Ikke dårlig. Ta vare på den. Du kommer til å trenge den om et par år ;)

Britt Åse sa...

Så nydelig! Sånt kan man sikkert leve lenge på. Hilde har forresten rett, antakelig. Jeg husker hvor aldeles og fullstendig uspiselig jeg var sjøl.

Petunia sa...

Den varmer vet du!
Og du må ta vare på den - om ikke annet så i hjertet ditt:)

Ellen Walnum sa...

Å helledussen, når får jeg tårer i øynene her.........

Jeg synes Camilla er ei praktjente! Det er en fryd hver eneste gang jeg treffer henne:-) Der har du gjort en god jobb!

Harryford sa...

Rett og slett fordi du er verdt det! ;-)

Ha en flott lørdagskveld!

amo sa...

Så nydelig skrevet. Du er heldig som har en så omtenksom en datter.

Kate-Marita Pettersen sa...

Så herlig å få et sånnt brev hos dattra si!!:) Utrolig omtenksomt av henne, det måtte virkelig varme et morshjerte;)
Takk for at du delte med oss:)
Klem fra Kate:)

elle-melle sa...

Nydelig sagt!
ja, ta vare på disse ordene i ditt hjerte, og trekk den frem når du trenger dem.

Ingrid E 's hage 630 moh sa...

Hadde ingen problemer med å tyde skriften jeg :)
Slike lapper er gode som gull uansett når du plukker de frem igjen.
Heldig er du som får slike lapper :)

IngunnBW sa...

Noe så rørende...den lappen må hjemme i hjertet ditt og at annet sted du lett finner den igjen. Uværet er ikke langt om hjørnet om hun følger de vanlige fjortissporene. Jeg har et utsagn fra da min eldstesønn gikk i barnehaven jeg hegner om. Han utbasunerte med stort alvor i samlingstunden at 'mamma er den beste mamman i hele verden'. Det var tider det!

Related Posts with Thumbnails