ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 17. desember 2008

Godt en engel kom i hus..

Noen ganger er jeg rett og slett sur og sinna. Slik har jeg alltid vært.

Helt siden jeg var liten, har jeg alltid hørt at jeg ikke får lov til å være sinna.
Hvorfor det? Hvorfor har ikke jeg rett til å være det?
Har aldri helt forstått det. Og det gjør meg jo bare enda mer sinna.

Kommentarer fra de som mener de kjenner meg så veldig godt, om at ja.. ha-ha, du blir jo alltid så innmari sinna. Osv..

Hvem har noen gang spurt HVORFOR jeg er sinna!!??

Nei.. akkurat...

Så i dag er en slik dag, hvor jeg er skikkelig lei og sinna, og har lyst til å knuse noe. Men vi får jo bare holde det inni oss da. Oppføre oss som folk. Ikke være dramatiske, nei. For guds skyld!!

Så da var det godt jeg fant denne i dag. For 29,- kr... synes den fortjente å bo her. Har døpt henne Cassandra. Hun hadde det ikke så lett hun heller.

014

Blogglisten

7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg skjeller og smeller innimellom. 9 av 10 dager blid og grei får jaggu holde. ;)

Anne på Moseplassen sa...

det er da mye bedre å få det ut enn å gå og bære på sinnaheta! Bare finn noe å være sinna på som ikke tar skade av det, og fres fra deg, ta den tiden du trenger. Og så kansje når du har roa deg tenke over hvorfor du ble sinna?
Aner ikke jeg, jeg blir ikke sånn sint, men jeg blir lei meg, og da henner det at jeg må planlegge å grine, ellers så går jeg hele dagen og natta og bærer på noe urolig noe, også blir det en elendig dag, men om jeg bare får tuta fra meg, og tenkt gjennom hvorfor jeg var lei meg, så blir det bedre.

Jeg ser i allefall ikke noe godt i å undertrykke følelsene.
Stor varm klem!

Ellen Walnum sa...

Kanskje Cassandra og Bjørnar kan bli et par??

Bare bli sinna du,jeg liker deg godt når du er sinna!!

Anonym sa...

Sundt å bli sinna - som du sier er det jo som regel en grunn for det. Få det ut, og rens opp. Fin engel!

Villrose sa...

Opp som en løve og ned som en skinnfell-tempramentet er ikke det "korrekte" i vårt kjære fedreland. Å feie ting under tepper (der er det store hauger!), og gå og gnure derimot....

(og når jeg blir beskyldt for å være "oppfarende" og "ute av balanse" når jeg blåser ut, blir jeg bare mer sinna....) Utblåsning er helt nødvendig for mentalhygienen! Hvis ikke, imploderer man!!

Unknown sa...

Takk for støtten, folkens!
Løve er jeg jo og har behov for å brøle litt. :-)

Petunia sa...

Få det ut, sier jeg!
Gjør som meg. Stikk til fjells og når du tror ingen ser deg..hører deg.. så brøler du ut all edder og galle.
Det hjelper...
Ja, bortsett fra de gangene jeg har skremt vettet av en annen turgåer da.
Men de er mest sannsynlig ute i samme ærend så langt til fjells....

Related Posts with Thumbnails