ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

mandag 22. desember 2008

Rosa skyer, brente mandler og barnearbeid.

009 029
Hallo? Er du på pc`enda?? Endelig litt skikkelig barnearbeid her i huset. Christian har funnet en flott syssel. Kaffebønnekværning. Min antikke kaffekværn fra Italia fungerer utmerket.
036
Så har jeg laget brendte mandler for første gang!!! Må si jeg er ganske imponert over meg selv. Gjorde som det sto i oppskriften til punkt og prikke. Rørte til de ble grå, og så blanke igjen, litt smør og så på bakepapir. Veldig gode, men kanskje litt myke? Hmmm. For mye smør?
035 Himmelen var så utrolig fin da vi kom hjem fra julehandelen i dag. ( Ribba fra Søgne er i hus. Smurt inn med salt, pepper og sennep, ligger den å godgjør seg i kjøleskapet. )

Mens jeg var ute å fotograferte så banket noen på vinduet.. sjarmerende må jeg si....

Men her er et lite knippe av himmelen. Til og med drivhuset og naboens tak, i solnedgang.

sol

Ellers har jeg fikset litt på bloggen igjen. Gir meg liksom ikke før jeg har funnet ut av dette her med bakgrunnen. Skulle ønske jeg visste hvor mange piksler bred skjermen stort sett er. Før var det 1024 px. Men nå er det vel ikke det lengre? Anyone?
Tester det hele ut på testbloggen min først, veldig greit det der.

I morgen må jeg på jobb en tur. Men tok ferie i dag. Har nå 3 dager til gode før nyttår, tror jeg. Men vet ikke helt om jeg kan ta de. Ja ja, vi får se.

Gubben er nå på kjøkkenet å lager kromkaker.. hjeeeeelp!!

Blogglisten

3 kommentarer:

Anne på Moseplassen sa...

anngående pixelbredder, har du ikke et statistikkprogram på bloggen din? Disse har ofte en opplisting av monitorstørrelser på brukerene dine.

Google analytics, eller sitemeter, eller statcounter er alle gode statistikkprogram, google er vel den med mest statistikk. Koster ittno å innstalere,

min fordeling er for tiden:
1280x800 25%
1024x768 18%
1440x900 16%
1280x1024 13%
1680x1050 8%
1152x864 4%
(resten er div mellom 1280 og 1920)

Mange har dog ikke så bred nettleservindu som de har skjerm til, jeg har vel vanligvis mitt rundt 1300 det er det mest komfortable for meg.

Anne på Moseplassen sa...

forresten, flotte bilder :D
og spennende bloggfikling
og goooooooooood jul!

Unknown sa...

Åh takk Anne.. du er jo en knupp altså!!
Det er jo takket være deg, at jeg har begynt med denne fiklingen da vettu. :-)

Related Posts with Thumbnails