ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 18. desember 2008

Blogdesign

Ja nå har jeg bestemt meg for å finne ut hvordan dette egentlig virker.
HTML skogen er mørk og skremmende. Det er vanskelig å se noe, og man snubler fort i paragrafer, linjeskift, tagger og andre merkelige dingsebomser.

Men jeg har nå tatt på meg hodelykt for å utforske blogdesignens verden!! Taddaaaa!!

Jeg har oprettet en testeblog. http://www.myhredyret.blogspot.com/ Denne bruker jeg kun til testing av diverse ting jeg finner ut av. Noen notater for meg selv og linker til hvor jeg fant ut av det. Men det er ikke lett å notere helt presist da.
For mens man sitter å leter på nettet, er det fort gjort å rote seg inn i trange smug og merkelige land en aldri skulle vert i, og ikke husker hvordan man kom dit heller. Litt som en pub-til-pub-runde.

Men nå har jeg i alle fall en ny bakgrunn her da. Laget med background tiles. Tja... vet ikke helt jeg.

Men har i alle fall fått til at linker i inleggene åpner seg i eget vindu!!
Blogglisten

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bloggen din er veldig fin. Behagelig å lese da det ikke er noen grelle og tunge farger som forstyrrer.

Ellen Walnum sa...

Wow så flott! Jeg er imponert. Dette tror jeg at jeg må lære meg.

Related Posts with Thumbnails