ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 2. desember 2010

Bloggkalender Luke 2. Pictures

Da kjører vi i gang med dag 2 i Desember. Panikken over alt som skulle vært gjort, begynner å kile meg i nakken.

I år er jeg angrepet av en lathet eller hva man skal kalle det: "orkerikkeklarerikkeåfåfingerenut". Dette burde være et ord spør du meg .

Men.. det blir som regel jul alikevel.... Ribbe!!! Jeg må huske å bestille ribbe!!!

Meeeeeeen, anyhooooooo. Dagens ord i serien til Mereteveian er: Pictures.

Ja har man mobil med kamera.. så blir det jo noen rare bilder etterhvert. Kvaliteten kan man putte en viss plass, spør du meg. Men i dette tilfelle er det Iphone4, som faktisk har et ganske bra kamera. Men det er vel heller personen bak kameraet det er noe galt med. Men du... prøv du å holde stille en mobil i bitende kulde.. uten blits!

Men søt var jo denne dingsen midt i sjøen utenfor Fiskebrygga i Kr. Sand.
Jeg hater egentlig glorete julepynt. Men her må jeg si.. joda.. koselig liten sak. Harryfaktor: Høy.. men dòg, kult.


Blogglisten

6 kommentarer:

bentetove sa...

Stilig bilde da!
Og jeg er enig - enkelte dager er bare sånn orkerikke. Men da kan neste dag være fullfartdetersnartjul !

Kristin Aurdal sa...

Lyser nå flott opp den harrysaken din om ikke annet :-)))

merete sa...

veldig godt kjent med orkerikke-situasjonen. i perioder er det veldig forbundet med oppvasken og klesvasken, men det behøver vi ikke å si så høyt. saker med høy harrifaktor er et samleobjekt i bildeverden. bra blinkskudd i nattemørket.

Miriam Elisabeth ツ sa...

Ja, den orkerikke-situsjonen din er ikke ukjent her. Huff, er ikke greit når kommer...

Ellen Walnum sa...

Bildet ble jo skikkelig bra jo:) Jeg orker heller ikke......

Kirsten sa...

Synes bildet var supert jeg. Harry - kanskje, men det hadde vært harryere hvis hele brygga hadde vert dekorert i samme stilen... finger som sitter fast har vi vel alle ett snev av, men jeg har i tillegg barn med bursdag 9. desember (15 år i år) så til helgen blir det selskap så jeg må dra ut fingeren på hele familien så vi kommer i mål med baking og selskapspynting... ens egen finger er vel og bra men når andres fingre sitter fast blir det straks mer stress - lol... håper du får et snev av *fingerenløsnet* syndromet snart da!

Related Posts with Thumbnails