ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 4. desember 2010

Bloggkalender luke 4. Together

4 Desember.
I dag skal jeg få gjort noe. Bare så det er sagt.


Det blir julegaveshopping i dag. Ikke helt sikker på hva det skal være egentlig. Men satser hardt på at inspirasjonen og glimrende idèer hopper på meg med en gang jeg setter foten i byen.

Dessuten har jeg sørensvartemeg ikke vært i byen på månder. Sukk.. sånn er det når man bor på den ene siden og jobber på den andre. Da kjører man straka vegen forbi. Heldigvis skal jeg ikke ut å fly akkurat i disse dager.. takk gud for det!!! Nei det holder med en tur i byen her ja.

Mereteveians kalenderord i dag er "Together"... og joda. Enda et kattebilde!!! Yeeeyyy!!! Jaada.. sånn er det bare. Hold ut!


Jørgen ser litt uggen ut bak der. Men de er småkleine alle sammen her i dag. I går ble det gitt ormekur til hele gjengen.
Så jeg løper mest rundt med tørkerull og Vanish.. her kommer uhellene som perler på en snor. Men stakkars små. Sånn er det bare.

Har begynt såvidt på julebaksten.. eller det var vel en løgn. Har brendt mandler her om dagen. Men ser at jeg må ha en runde til. Ca 1 kg mandler er nesten borte allerede!!

Oppskrift her:  Brendte mandler for Dummies. 


Nei nå får jeg hive meg rundt å sloss litt med hårsveisen her.. ikke en lett kamp når man er i "jegsparertillangthårigjenmodus".

Flere bloggkalendere her!!
Blogglisten

8 kommentarer:

Elsa sa...

Nydelige pusekatter du har bilde av. Særlig den orange var til å spise opp.
De brente mandlene så skikkelig fristende ut. Har aldri laget brente mandler selv, men nå fikk jeg lyst til å prøve.
Kakebaking er unnagjort her i huset, jeg har kjøpt de ferdig bakt. Skal sleive sammen noen gode brød før jul, men det har ingen hast. Vi koser oss inne i varmen og fyrer i ovnen.
Heldigvis har temperaturen blitt mer normal i dag, nå er det bare + 0,5°C ute, og det snør.

Ha en fin helg Charlotte.

Qehenne sa...

Ormekurer er noe dritt bokstavlig talt.... been there/done that. Nå er det bare 1 pus som skal ha kur.
Lykke til med byturen, det blir vel en liten tur på Ikea imorgen tenker jeg.

Kristin Aurdal sa...

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og neida du har ikke misforstått. Ordet for dagen var samling, together, collection :-)
Kjempesøte pusekatter du har, og så flott at de har blitt så gode venner.
Har du funnet ut hvilket kjønn pusen har?

Unknown sa...

Vel.. det ser virkelig ut til å være jente.

Marit sa...

Søte katter!

Har lagret link til siden din med brente mandler for Dummies! Kanskje jeg skal tørre å prøve de :o)

Lappedamen sa...

Ååå for noen søte puser. Ha en fin adventstid.

merete sa...

Her var det en god samling småfilosofering. Nå som kattesamlingen har økt, fører det visst litt mer med seg? La oss håpe det er i starten.

Byturene mine er også få i antall, - det blir liksom litt for slitsomt, ja, og så vil en helst hjem eller bruke tia si på noe annet. Men jeg må ha liste og minimaliserer "ser etter" så godt jeg kan. Da heller en kaffekopp og ny tenkerunde enn trange butikker og varm kø foran kassa når jeg tror jeg har funnet noe.
*sukk*

Jeg håper virkelig alle de glimrende ideen stupte mot deg med en gang!

Kari sa...

Nydelige kattepuser, Jørgen ser da ut som han riktig koser seg synes jeg og ikke uggen.

Jeg leser alle som klager over at de sitter fast et sted i Spania, og det er førstsidestoff i flere aviser. Har vi nordmenn virkelig blitt så bortskjemt at vi ikke kan overleve en natt i et annet hotell eller noen timer med en buss, eller hva de alle klager over. Først var det asken fra Island, nå er det streik i Spania og snø i England. Hvis man reiser må man regne med at noe kan skje, og derfor ta noen forholdsregler og litt initiativ selv og ikke forlange alt av fly- og reiseselskaper. Vi har utviklet oss til noen riktige sytekopper siden vi har blitt "oljerike".

Related Posts with Thumbnails