ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 7. desember 2010

Bloggkalender luke 7. Play

Bedre sent enn aldri!!

Innlegget i dag blir i hyrten og styrten ja.
Litt travelt i dag ja.. som vanlig.

Men ordet i dag er Play.. lek.
Joda, hva tenker jeg på da? Vel.. Lillegutt her i huset er vel den som leker mest. Og han er jo ikke sann..




Her er et gammelt bilde av en lek han bedrev med en kveld vi trodde han lå og sov.
Helt til vi fant han i vår seng.
-Hvorfor ligger du her?
-Jo det er så skittent i min seng...
Så intetanende om hva jeg kunne finne, gikk jeg inn for å sjekke.

Er det muuulig?!!

Det er nesten så kvalmt at en ikke burde si det. Men herrekongsverre..




Blogglisten

5 kommentarer:

Knutepunktet sa...

Jøsses, haha!!! Det er utrolig hva disse ungene kan finne på!!! Takk for en god latter(ikke vondt ment)på en ellers litt "sliten" tirsdag ;)

Ellen Walnum sa...

Skjønner godt at han ikke ville ligge der jeg:)

Kristin Aurdal sa...

Ha ha det var gutten sin det, lurer på hvilken lek han lekte som fant på dette her :-)

Lappedamen sa...

De barna, de barna de finner på mye rar når de skal legge seg. Litt av en kattelek. Blir nok et artig minne å le av.

merete sa...

Kreativt barn du har! Han visste tydeligvis hvor "passende" lekemateriale var å finne.

Jeg må si at det er noe enklere nå når ungdommen ikke lengre ser på enhver gjenstand som mulig lekeobjekt og tar det i bruk på de merkeligste måter. Litt greit å slippe frustrerende leting i lekekasser og ute, eller at en sak ikke lengre kan brukes til sitt opprinnelige formål.

Tenker at det ble en del rydding og vasking på deg der på gutterommet?

God onsdag (og takk for god historie igjen)!

Related Posts with Thumbnails