ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 12. desember 2010

Bloggkalender Luke 12. Noter.. dufter...

Ordet i dag er Noter.
Men det kommer jo an på hvordan man leser det. Noter..som musikk. Notèr som noe man noterer. Ja i det hele tatt.
Så jeg velger meg noter, som i duft.

Hyacinter er egentlig ikke noe fine. De er liksom rotete og teite. Ikke vokser de i takt med hverandre heller. Bøyer seg etter lyset.. ja i det hele tatt ganske ufordragelige planter.
Men det er en ting med dem som gjør at jeg bare MÅ ha dem. Duften.

 
For meg er dette duften av jul. Ingenting dufter så intenst og godt som Hyaciner. GubbanNoa!!
Hvilke noter i duften er det man skal kjenne igjen? Vel. Jeg kan ingenting om dette.  Tips mottas med takk. 

I dag har jeg endelig fått gjort ferdig blogleplastisoleringen i drivhuset. Phu!!! Det var på tide! Bedre sent enn aldrig. 
Note to self: Litt tidligere neste år, hva???
Så nå sitter jeg her da.. vondt i magen har jeg og.. og leser med skrekk om hånballjentene som har fått magesjau... Heldigvis spiller jeg null hånball og satser friskt på å ikke få det samme som dem.
Og ikke har jeg vært ute å spist i Oslo heller.
Så jeg satser på at dette går over. Bare så det er sagt.




Blogglisten

4 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Hmmm...blogleplast, det må være noe helt nytt man isolerer med det:)....lol

Jo den duften må man jo ha! Ut og kjøp!

Lappedamen sa...

Så godt å høre at det ikke bare jeg som synes Hyacintene oppfører seg dårlig, men de dufter alldeles nydelig og hører julen til. Et must.

Linecas have sa...

la vær å vanne sviblene. Det holder med en liten dusj dann og avann, da holder de seg. De har jo med seg alt de trenger i løken. ;-)

Gudveig HN sa...

Tenk så forskjellig man ser på det! Jeg syns faktisk at sviblene er pene, og en gruppe med tre ulike farger og DEN lukten - det ER jul. Synd vi ikke kan ha dem mer, pga allergi i heimen.

Related Posts with Thumbnails