ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

tirsdag 21. desember 2010

Bloggkalender Luke 21. Stjerner? Nei.. gåte, tar du den?


Ordet i dag er Stjerner.. men jeg har desverre ingen stjerner som jeg har tatt bilde av i dag.
Jo.. har jo juletreet fullt. Men hallo, hvor gøy er det på en skala fra 1-10 å se bilder av min stjernejulepynt? 4,13 ?

Nei, vi tar heller en vits som jeg hørte i dag. Advarsel... utrolig tørr. Jeg elsker sånt.
Eller det er vel mer en gåte.

Kan du nevne en kornsort på E ?

Er du klar?


Trykk på knappen for flere bloggkalendere.
Blogglisten

5 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Hahaa må med skam innrømme at det tok noen sekund før jeg tok den.
Treg i dag..... også!

9na sa...

Hæhæhæhahahahahehehehihihi!!! Sitter og knegger for meg selv, takk!!! for herlig gåte!

bentetove sa...

Haha, den var god !

Blomsterguri sa...

Ha, ha, ha - måtte tenke litt. God den!

merete sa...

hm? *tenke-tenke* åh!
ja, nå forstod jeg!*latter*

supergod, - ble en fin kveld med den!

Related Posts with Thumbnails