ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 22. desember 2010

Bloggkalender Luke 22. Trusekaker

Jaddajadda!!! Nå nærmer det seg her!!

Ribba er smurt inn med salt, pepper og sennep. Pinnekjøttet til lille julaften er lagt i vann.
Maten er vel handlet inn for det meste. Mangler bare noen småting.

I morgen er det forhåpentligvis kort dag på jobb. Vi får se hva som ramler inn.

Ordet i dag er Musikk... jeg er egentlig ganske lei julemusikk akkurat nå, så jeg skal ikke legge ut noen youtubegreie.
Derimot skal jeg legge ut et bilde jeg fikk på mail i dag. Nå har sikkert mange også fått samme mailen som meg. Men disse var bare så søte at jeg bare MÅÅÅÅ!!

Neste år DA!!!

Blogglisten

6 kommentarer:

Ellen Walnum sa...

Det får jo være en plan for bakedagen vår neste år det da:)

Kristin Aurdal sa...

Skikkelig søte pepperkaker det der. Vil en ha gubben med på kakebaksten er dette nok veien å gå.

Lappedamen sa...

Yess, neste år blir det truse og bhpepperkaker. Morsomt.

merete sa...

skikkelige feminine kaker, - godt at de er/ kan lages fra hjerteformen, for da er det jo bare å trå til neste pepperkakedag. forresten, tror kanskje de minste ungene ikke behøver være der når jeg skal dekorere...

Thusnelda sa...

Hi hi ha ha :o))

★ God Jul ★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★ .. ★ 。* 。
° 。 ° ˚* _Π_____*。*˚
...˚ ˛ •˛•*/______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• | 田田|門| og alle gode ønsker for det nye året ♥
Helsing Tutta

hildeG sa...

hihihiii, dette må jo være årets gaveide til mannfolka

Related Posts with Thumbnails