ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 31. desember 2010

Godt nyttår

Godt nyttår alle sammen. Jeg har ingen nyttårsforsetter å komme med. Heller ingen gode råd og formaninger. Jeg har bare bestemt meg for at 2011 blir et spennende og utfordrende år. Sånn!! 


Huffda, skulle liksom blogge fra Iphonen jeg da. Men her ser jeg teksten mangler hele. Det står at det blir IKKE hummer her i kveld, men Torsk. Og den er søren meg dyr nok... osv.

Vil du være med i trekningen av et rødt skinndeksel til Iphone4? Se innlegget under!
Blogglisten

11 kommentarer:

Anonym sa...

2011 blir akkurat sånn som du bestemmer at det skal bli :)) Fantastisk og full av gode ting..
Akkurat som du..
Ha et spennende 2011 skjønnhet..
Klem fra Elin

Linda sa...

Jeg ønsker deg et masse godt nytt år:) Gleder meg til å følge med deg på bloggen din videre:) Ha en hyggelig nyttårskveld:) Klem

Ellen Walnum sa...

Helt enig, 2011 blir et vidunderlig år! Godt nyttår til deg:)

Randines hageblogg sa...

Godt nytt år fra meg også som ikke er så flink til å kommentere i bloggen, men er fast leser...

Bente sa...

;-) godt nyttår til deg også! Årene pleier å være fulle av alt..og det er bra.

Mari Anne sa...

Du har en koslig blogg. Godt nytt år.

Blomsterguri sa...

Den hummeren så faktisk veldig fristende ut, men prisen... ugh! Godt Nytt År Charlotte!

fru Sandeggen sa...

2011 blir knall! Lykke til :)

hildeg sa...

Godt Nyttår! Her ble det bestemors kalkun, og ved midnatt eggerøre på toast med trøfler og soltørkede tomater - og et glass musiserende vin :-)
Og jeg har fått døgnet litt på skakke, åpenbart - men nå har jeg endelig juelferie :-)

orchis sa...

Godt nytt år!

merete sa...

Godt nytt år! 2011 trenger at vi alle gjør det til vårt, akkurat som vi vil. synd med bloggingen, - håper du finner utav det/ finner på noe lurt! jeg fikser det fra sony ericssonen jeg har nå, men der lå jo alt klart i programvaren og fra bloggers side ... tvi-tvi!

ps. veldig dyrt, sikkert veldig godt!

Related Posts with Thumbnails