ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

lørdag 18. desember 2010

Bloggkalender Luke 18. Kort..

Oj... nå begynner det å nærme seg her. Hva da? Jul.
Hva er det vi skal? En middag.. alt dette for en middag.  Ja-ja. Men det er jo stas.

Ordet i dag er KORT.
Jeg har ikke sendt eller mottatt et eneste julekort jeg.. Jo ett.. Men Gubben glemte det hos dem han fikk det av. Fytti...
Hvert år tenker jeg at jeg skal lage julekort.. og hvert år glemmer jeg det. Jaja.
Neste år kanskje?

I dag skulle vi egentlig til byen. Jentungen og jeg. Men herrekongsverre for et vær?!! Mangler en julegave.. og den blir sikkert dyr.. siden jeg er treg, i år igjen... Men jeg vet heldigvis hva jeg skal ha. For de som fremdeles lurer.. Tips HER.

Denne elgen kjøpte jeg i Danmark i sommer. Men temperaturen er ikke helt riktig på han desverre. Men søt er han lell.

Det er ikke mye som skal til for å lage et julekort egentlig. Hadde jeg hatt printer her, så kunne jeg nesten printet ut disse her. Haha!!!!
Ute snør det horisontalt. Det ble ingen bytur nei. Kort og godt, innetid!! Det spraker i peisen og huset er rotete og fælt. Men i morgen er det julerengjøringstid!!!
Ut med unger og mann. På med julemusikk og fram med støvkost og vaskefille.

Blogglisten

4 kommentarer:

Linecas have sa...

Samma visa med julekortene her g. Men neste år da skal jeg være såå flink.. Hm..
Du den elgen din er sikkert i overgangs alderen tenker jeg. :D
Ha en super Lørdag snuppa.
Klem!
Lineca

November- symra sa...

Herlig å lese, Du, den discodusjen med neonrosa lys tror jeg ønsker meg. Kald og neonrosa morgendusj vekker nok den mest ihuga syvsover-Appropos julekort, det er langt ifra så enkelt som en skulle tro.
Bare les mitt siste innlegg..

Kristin Aurdal sa...

Ja hva gjør det vel om temperaturen er feil bare en er søt nok :-)
Lykke til med vaskinga i morgen, kanskje jeg skal følge ditt eksembel eller....

merete sa...

Veldig godt å slippe tur ut i dag. Elgen var supersøt, så synd han ikke holder orden på gradene.

ps. du kan kanskje forsatt rekke noen julekort fra fotoknutsen sånn som jeg fikk til?

Related Posts with Thumbnails