ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

søndag 5. desember 2010

Bloggkalender luke 5. TurboLotte tester Nidar Snøkuler

Ja da er det sjokoladetestetiiiiiid!!!! Mereteveians bloggkalender ord i dag er Gruppe / laget.. jeg har ikke laget disse, men har en liten gruppe av de foran meg.

Denne ble anbefalt av Ellea. Hennes Herr Sønn, er visst fan av disse.
Så hva gjør vi da? Joooooooo, viiiii testeeeeeeer!!!

Først: Emballage:

Ok design. Søtt og julete. Men får litt tyggisfornemmelser når jeg ser denne. Kanskje derfor at jeg ikke har lagt merke til den før?

Men alt i alt.. helt greit, men litt anonym.
Innpakningen av hver kule, er utrooooolig irriterende. Man piller og piller.. værre enn ei dårlig kokt reke. Klissete på fingrene blir man også.
Men.. den som venter på noe godt, og alt det der..

Sjokoladen utenpå er passe tynn. Inni de hvite, altså med kremfyll, er det samme fyll som i de eggene man kjøper til påske - ja de i de lilla eggekartongene. Og de er jo gooooooode!! Så jepp. En vinner her i huset.
De med karamellfyll. Gubben var ikke begeistret. Men jeg elsket det!! Jeg liker smaken av karamell, men jeg er for lat til å tygge sånn hard seig greie. Her er karamellen myk og rennende. Men ikke så rennende at den drypper når en biter av en bit.

Kombinasjonen av de to er strålende. Blir man kvalm av den ene, kan man ta en av den andre typen. Så holder man på sånn til posen er tom.

Blogglisten

12 kommentarer:

Petunia sa...

Hehe! Så disse på butikken, men lot dem ligge.. For som du sier på en måte også; Innpakningen fristet egentlig ikke.
Derimot etter din test her, så bør jeg kanskje prøve likevel??

Britt Åse sa...

Genialt!

9na sa...

Oi oi den må prøves! Du skriver jo så godt at du burde få en kasse av disse her av produsenten!

merete sa...

Reklamen virker på meg også, - jeg har sett på posen flere ganger, men lurt på om den skal få være med hjem på "testing". Nå ser det ut for at det blir en realitet.

Flytende karamell i sjokolade er en favoritt ;-)

Kristin Aurdal sa...

Kjempeflott markedsførig - nå må du bare sørge for at dette blir kjent så er du sikret en gratis pall fra produsenten neste jul.

Min kjære skal på kiosken og tippe senere i dag, jeg sender med handleliste. Disse må prøves :-)

Åshild sa...

Har heller ikke sett disse før. Det kan ha sammenheng med at jeg prøver å gå fort forbi sjokoladehyllene. Er satt på siste handleliste før jul. Da kan det det hende at det blir noe til julegjester. Eller kanskje bare til oss.

Hilsen Åshild

Irene sa...

Jeg har ikke sett noen reklame for disse, men har likevel kjøpt en pose for en stund siden og spist opp! Karamellvarianten var utrolig digg, mens de med hvit sjokolade inni kunne jeg styre meg for.
Jeg har vært borti denne innpakningsvarianten tidligere også, og sjokoladen varer ihvertfall mye lenger når alle må sitte i evigheter og pirke av sølvpapir.......

Lappedamen sa...

Javel, da må vel jeg også prøve disse godisene. For nå som det er jul er det lov med godterier. Nam, nam, gleder meg...

Parkvegens Hageglede sa...

Hmm, disse såg da fristende ut.. og så terningkast 5! Jeg prøver så godt jeg kan å holde meg unna slike fristelser.. men det er da snart jul. Så da så..

Kristin Aurdal sa...

Hipp hipp hipp - da har jeg kommet halvveis i posen. Nam nam.

Elsa sa...

Akk, flere fristelser. Og så jeg som trodde jeg hadde kjøpt og gjemt unna det som skulle kjøpes av søte fristelser til jul, hmm...

Miriam Elisabeth ツ sa...

Kreativt innlegg! :) Alt godt som minner om påskeegga i llla kartong, blir som regel en slager :) Man blir nesten hekta, hehe :)

http://nordlandspia.blogspot.com/2010/12/desember-19-dager-til-julaften.html

Related Posts with Thumbnails