ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 3. desember 2010

Bloggkalender Luke 3. -Lurt... inne





Joda. Vi er mye inne. Det er kaldt ute. Frost... blæst... sol... glatt.. Vi er inne.
Heldigvis jobber jeg også inne. Men vi må jo ha litt julepynt på jobb også!!



Så her har vi hengt opp de vakreste dekorasjoner, gitt..

Det lyser og blinker så vakkert og vent i kontorlandskapet.. eller i alle fall lyser. -Vakkert er det vel egentlig ikke.

Men.. så må man jo ha det litt moro på jobb også da. Man kan jo ikke bare pynte og jobbe.

Gjett hvem som ble saftig lurt.. SAFTIG lurt.. jo vi.

En kollega som navn skal være ukjent, finner på masse tull hele tiden.. vi vet jo det. Men gikk vi fem på? Joda.

På printeren her, så lå det et dokument som hette: 5 beste Sex.... Word dokument.
Dette lå nå bare der. Og "eieren" av dokumentet var ikke her lengre.
Vi begynte jo å lure da.. så til slutt ble flere enige om å printe dette ut for å se hva i svarten han drev med på jobb.
Og dette kom ut:


Herregud er det muuulig???!!!
Knallspøk!!

Vi har selfølgelig printet ut uten å slette dokumentet. Så får vi bare vente på nestemann.

Blogglisten

5 kommentarer:

Sivangj sa...

For et utrulig hærlig innlegg.
Hadde faktisk en hær på kontoret som foreslo at vi skulle lage "julegate med lys" i korridoren, men ble nedstemt :)
Hehe har nok en tildens til å stresse for lite jeg og.. Har jo så utrulig god tid O.o Ehhmmm
Ha en hærlig adventshelg
Klem fra Siv

Ellen Walnum sa...

Ja vi får ikke mer julelys enn det vi lager selv, eller noe sånt......

Monika sa...

haha....
;)

Petunia sa...

:) Herlig!!!!

Angående bildet/bildene på bloggen min...
Egentlig aner jeg ikke, for jeg har ikke greie på redigering... Men jeg tror det skjer når jeg av og til redigerer bilder i PhotoScape. Slik som med dette bildet av rødstrupen som er tatt gjennom et ikke alt for rent stuevindu og det gjorde bildet litt matt og fargeløst. Da valgte jeg noe som heter "Bakgrunnslys" og deretter "standard" (+/-50%) noe som gjorde at bildet ble litt "klarere". Det eneste jeg gjorde etter det, var å legge en mørk kant rundt bildet ("Filter" - Vignetering - nivå 2) og så la jeg rammen rundt Cali 09. Alt i PhotoScape programmet. Jeg tror det må ha vært i den første prosessen det ble en "halo" rundt fuglen.
Likte du det?
Har egentlig ikke tenk over at det ble slik, jeg:)

merete sa...

Det er bra at mer enn bare elekstrikse saker som "lyser" opp i den mørke årstiden. Artig innlegg ;-)
Juletress regner jeg meg som "ferdig" med og holder aktivitetsnivået (les: ut og handle, vaske, bake, fikse, pynt) på laveste nivå. Jula kommer jo allikevel, og viktigst er at vi har ro og glede, tenker jeg.
Fin stressfri lørdag til deg!

Related Posts with Thumbnails