ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 15. desember 2010

Bloggkalender Luke 15. Mangel på rødt og hjerneceller

Sene innlegg for tiden ja.
Men jeg er så trøøøøøøøtt!!!!

Ordet i dag er rødt. ok.
Det er ikke noe annet enn Iphonecoveret mitt som er rødt rund meg her.
Jeg har ikke pyntet til jul enda.

Tradisjonen er jo å pynte Lille julaften. Men nå har jo alt blit snudd på hodet. Og julen begynner 1 desember, og er mer eller mindre ferdig 2 juledag.
Trist..
Nei, jeg holder ut og har ikke pyntet enda.
Muligens til helga?
Tror det ja.
Da blir det rødt.
Kan du gjette hva dette er????
Et rødt blodlegeme!!!! Koselegeme!!!! Skjønnn.
Bildet er lånt fra: www.giantmicrobes.com For deg som liker Celler. Eggceller, hjerneceller... ja alt mulig rart.
Kunne godt tenkt meg en slik hjernecelle...Føler jeg har litt for lite for tiden.
Flere bloggkalendere HER
Blogglisten

5 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Med mange sånne hjerneceller tror jeg at jeg hadde blitt (mer)tullerusk i hodet.
Trøtt jeg også, skylder på årstiden.

GNIST by Gitte Bettina Lauridsen sa...

Skikkelig slemt av deg å vise frem mine hjerneceller på nettet ;-D
Litt zombie her også for tida.. Gleder meg sykt til laaang juleferie!
Fortsatt god kveld!

Lappedamen sa...

Kan trøste deg med at du ikke er alene om å være trøtt for tiden. Må være mørketiden som gjør det.

Åshild sa...

Tror jeg skrevet det før. Da er vi to om å pynte lillejulaften. Her er lilla nå.

merete sa...

Her holdes det også hardnakket på julepynting først nært oppom jul. Ser for meg at det blir noe pynting i huset til mannen i helga for neste helg er det jo allerede jul og hans unger er der i helgen. Om de bryr seg da, de er jo blitt så store. Lurer på om kunstig juletre skal få en del av skylda for at julen kan pyntes inn tidligere? Vi klarte i hvert fall aldri å få juletreet dryssfritt, og selv mor og far som er "eksperter" blir invadert av et dryssejuletre nå og da...
Nei, julepyntinga taes sånn uti neste uke. For ellers må jeg jo vaske juleduken mange ganger før den store kvelden, og der går grensen...rød juleduk :-)
ps. celler har jeg nok av, - skulle helst hatt litt mindre av dem, faktisk.

Related Posts with Thumbnails