ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

onsdag 29. desember 2010

Vil du ha et rødt Iphone4deksel? Giveaway.


Ja nå viser det seg at jeg har tullet litt med bestillingen min av dette dekselet.. så jeg har fått to.
Det ene bruker jeg selv, og det andre tenkte jeg å lodde bort da. Det er helt likt dette, bare det er grått på innsiden.

Kjekk sak dette. Ikke noe stress å åpne og lukke. Sparer telefonen for mye skraping og dunk.

Passer kun til Iphone4!


Så vi gjør det enkelt.

1. Lodd. Legg igjen kommentar her.
2. Lodd. Legg igjen kommentar, og nevn det i din egen blogg med link hit. (url til innlegg også så jeg finner det.)

Var ikke det greit?
Blogglisten

10 kommentarer:

Blomsterguri sa...

Må vel kjøpe en Iphone 4 da - men det er planen også :-)

Unknown sa...

Hehe. Ja det må du!!!

Bønna sa...

Jeg kunne godt tenkt meg en sånn

Ellen Walnum sa...

Jeg har sagt det før og jeg sier det igjen: Hva med oss stakkars sinker som bare har Iphone 3!!!! Skal ikke vi få noe vi da!!!

Unknown sa...

Himla dumt at Apple lager forskjellig form på Iphone 3 og 4. Treeren er faktisk mye penere.

Rita Hogefeld sa...

Så du endte opp med to altså? Jaja, sånn kan det gå :)

Ingrid (9000) sa...

Oj! Dette må jeg være med på!!

Kjære Charlotte, ønsker deg et herlig nyttår! Hvor alt lykkes i hagen. Masse klemmer fra meg!

9na sa...

Jaaa, er enig!! Treeren er den kuleste! Uten deksel da desverre... For dekselet var kult!!!

Thorunn sa...

Kult etui - slikt hadde samboeren sin Iphone kledd...;-) Jeg prøver lykken og sier tusen takk til ett lodd!
Riktig Godt Nyttår!

merete sa...

Stiller meg i kø, - fikk ikke kjøpt noen 4'er mens de fortsatt var tilgjenglige før jul, og når jeg kunne kjøpe, så var det utsolgt fordi folk handlet julegaver som gale... nå ser det ut som om jeg må vente helt til mars, men jeg kan lett se meg sjøl sporte min nye telefon i julerødt deksel og legger inn mitt ønske her :-)

Related Posts with Thumbnails