ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

fredag 24. desember 2010

Bloggkalender Luke 24. God jul og ribbetrusler

Se det!!! Da var vi jaggu der!

I skrivende stund løper Prinsen rundt etter askepott med en hvit silkesko i hånden. Strømpebuksene hans blir rarere og rarere for hver gang jeg ser dette her.
Men kostymene er ellers imponerende må jeg si. Hårsveisene er vel gnaske harry, men alikevel.. koselig.
Dukkesko, sier de? Vel.. det ser minst ut som en størrelse 37. Og det skulle da være mulig å finne noen andre enn henne med den størrelsen i Slovakia eller hvor denne er filmet henne? Jaja.

Vel, mere Askepottsladder i VG i dag!!

Bordet er i alle fall dekket. Min søster og min svoger kjører fra vestlandet og kan melde om at været der er værre enn her. Men det ser ut til å gå greit.
Ribba ligger på kjøkkenet og skal snart inn i ovnen. Men jeg er litt usikker på disse karene her... De står der på krumkakeboksen og ser ganske så sure ut. Hvis det er ribba de er ute etter, får jeg heller ta opp kampen.

Jeg får ta han til venstre først. Han har verken hjelm eller våpen. ikke hår heller stakkars. Håper det går greit.

Vel.. dette var siste luke i serien av bloggkalendere hos Merete.  Ordet i dag er takk.
Takk for at jeg fikk være med, takk for at vi kan være sammen med familien i jula, og at alle har det greit. Takk for at dere fulgte med i hele desember!! Og takk for at det nå går mot vår!!

Phu!!! Tror jeg får ta en bloggpause nå. Vi får se hvor lenge jeg klarer å holde munn..

Blogglisten

10 kommentarer:

merete sa...

Takker for at du gav meg et spark bak i november, og takk for at du har gledet med meg smått og stort fra mange ulike vinkler.

Håper indelig at du får ha ribbe i fred, for de kara der ser ikke gode ut!

Jeg håper selvsagt at det ikke blir lenge før vi hører fra deg igjen i 2011 ;-)

Ha en fin julehelg!

Ellen Walnum sa...

Jeg må innrømme at jeg har litt dårlig samvittighet om de nå skulle klare å kapre ribba, for det var vel vi som "pushet" disse karene på dere i første omgang......

Takk for en vidunderlig julekalender, den har gledet meg hver eneste dag. Her står også ribba klar og vi ser fram til middag med familien i kveld:)

Hils alle dine og så sees vi på nyttårs aften:)

Mariann sa...

Så fint du har pyntet bordet.

Ønsker deg og dine en god jul!

Frøya-Heidi sa...

Jeg håper du ikke klarer å holde munn så lenge, du har en av bloggene jeg leser fast :)

Ønsker deg en flott og fredelig jul!

Unknown sa...

Tusen takk alle sammen!

Ellen Walnum sa...

Dette er bare en test Charlotte, oppdaget plutselig at jeg ikke får lagt inn kommentar i bloggene....dvs jeg får postet kommentarene men de vises ikke på bloggen:( Må bare sjekke dette en gang til. Ellers.....god juledag til deg:)

Elsa sa...

Det har vært så koselig å følge julekalenderen i bloggen din.
Ønsker deg og dine en fortsatt GOD JUL!

Kathrine sa...

Å, så flotte spisestoler du har!!

Ønsker deg en fin fin jul, og romjul:)

:)

Hilsen fra landet sa...

Deilige juledager ønskes deg fortsatt! :-)

Anne (Moseplassen) sa...

God jul Charlotte!
Håper du har finfine rolige koselige familiedager :D

Related Posts with Thumbnails