ROSES  CATS  TEST  VBHG  BLOGS

torsdag 23. desember 2010

Bloggkalender Luke 23. Siste innspurt!

Lillejulefteeeen!!!!

Ja, er man i mål tro?
Jeg tok siste raid på butikken i dag. Skulle tro de skulle være stengt i måndesvis, slik som folk løper rundt!! Himmel og hav!

Så nå er marsipangrisen, pickelsen og fløten i hus. Phu!!!
Pinnekjøttet står å putrer på konfyren. Snart skal jeg sette på kålrabien og potetene.

I dag var det julefrokost på jobb. Utrolig koselig. -Men jeg ble så mett at jeg klarte nesten ikke å puste. Har ikke spist noe siden. Men nå kjenner jeg at sulten sniker seg på igjen. Hurra!!!
Herlifred.. skjønner ikke at ikke kroppen bare bruker opp det "lageret" jeg har rundt på kroppen, før den blir sulten igjen?


Ordet i dag er tre.. 
Juletreet er jo pyntet da. Og står nå der å drysser. Ikke lett å være juletre med tre katter i hus nei. 


Her sitter Nissen i toppen av treet. Bakerst... lurt litt sånn inn der.. tror det er min sønn som har plassert han der ja... Hehe. So much for et designtre gitt!!
Her er gullgutten da.. Han er liksom Lillegutt sin. Ligner gjør han og!

Nei nå må jeg hive meg rundt her gitt!!


Blogglisten

2 kommentarer:

Kristin Aurdal sa...

Søt julepynt du har :-)

Maria sa...

Takk for alle hyggelige glimt inn i din verden, Turbo!

Stor juleklem til deg!

Related Posts with Thumbnails